Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sociální fobie,dysmorfofobie-jsem nemocná?

Od: hankah* odpovědí: 13 změna:
Zpověď č.1088734, vloženo 22.02.2019 17:18:32 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Pomoc-jsem duševně nemocná
Už dost dlouho si uvědomuji že nejsem normální. Mám sociální fobii. Když jdu venku cítím se nejistě, mám úzkost že na mě někdo zírá a myslí si o mě něco špatného,pomlouvá. Když slyším se někoho smát,myslím že se směje mě. Stydím se mluvit před lidmi, občas se i zakoktám. V poslední době se to zhoršilo „nejradši jen ležím celý den v posteli a jsem na notebooku, je to hrozné,když to píšu. Studuji dálkově, tak nemám žádný režim. Ano, to je další věc se kterou se nemůžu smířit a stydím se za ní – je mi 20 a jsem v druháku na střední a lžu o tom. Nerandím, přes dva roky jsem nebyla na rande. Píšu si max jen s chlapy na seznamce,ale s nikým se nechci sejít.Říkám si,až budu mít to a tamto. Mám nějaký blok. Dřív jsem toto neměla a scházela se hodně.
Kde beru peníze? Občas se sejdu s chlapy za peníze,ale už ani na to nemám sílu a náladu. Už i to ruším.
Nejsem šedá myš, jak vzhledem tak oblekanim, poutam pozornost, hlavně v malém městě,kde to nesnáším i lidi tady. Mám výhodu, že jsem pekna, ale k čemu mi to je, když se jen valim doma?
Do toho mám ještě dysmorfofobii – posedlost vzhledem. Hrozně mi záleží na tom jak vypadám. Než někam vyjdu,musím se perfektně připravit. Někdy se i nachystám a cítím se na nic,tak zůstanu doma. Nesnesu jakoukoliv kritiku. Taky jsem byla na plastice nosu - což mi uspokojení nepřineslo a plánuji další zákroky. Mít spoustu peněz tak jdu na všechno hned,ale musím postupně.Hrozně se mi líbí umělý vzhled, je to pro mě nádherné. Často slyším z okolí lichotky na svůj vzhled. Někdy si přijdu nádherná a někdy se cítím jak nula.