Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kondicionér nebo maska na vlasy?

Od: zum* odpovědí: 4 změna:

Ahojky, zrovna jsem si kupovala přípravek na vlasy a napadlo mě jaký je přesný rozdíl mezi kondicionérem

a maskou na vlasy? Oba slibují vyživení, hydrataci atd...:) Neví někdo?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

kajka*
hodnocení

0x

Nie som odborník, ale povedala by som, že je to ako s krémom a maskou na tvár. Maska je výživnejšia, ale nemá sa používať často, lebo časté použtie skôr škodí ako pomáha. No občas použiť masku je fajn. Masky na vlasy sa používajú skôr na končeky vlasov, aby sa neštiepili a majú kratšiu dobu pôsobenia (niektoré len 5-10 sekúnd). Kondicionéry môžete používať častejšie a doba pôsobenia býva dlhšia od 2-5 minút, a sú určené skôr na vlasy suché, lebo sú mastnejšie. Existujú i nezmývateľné kondicionéry a masky.

orang3*
hodnocení

0x

Ahoj, souhlasím s Kajkou..Kondicionér je na časté používání :)..je dobré je kombinovat..také ale záleží na kvalitě..Já používám kondicionér né moc kvalitní (jen abych potom rozčesala vlasy)..pak vlásky vysuším a natřu maskou (oplachovací maskou)..potom znovu opláchnu..je to skoro to samé, ale maska se dává na ručníkem vysušené vlhké vlasy, kondicioner na mokré..Dobrá je maska od Loreál Paris ,,intense repair´´ ale je docela drahá..stojí 450Kč + ..Kvalitní kondicionér deženeš levněji..Měj se :)

amlim*
hodnocení

0x

Kondicioner se používá po každém umytí vlasů pro regeneraci a hydrataci vlasů.Běžně.

Maska se používá na poničené vlasy,suché, lámavé,občas 5-20 min. i více ,podle poškození vlasů,je regenerační,intenzivnější a používá se také jako zábal.

orang3*
hodnocení

0x

Maska se nechává působit :)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.