Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak grilovat pstruhy

Od: janos* odpovědí: 8 změna:
Dobrý den,
jsem laik, chtěl bych si koupit čerstvé pstruhy a grilovat je.
Poradil by mi někdo jestli kupovat čerstvé a nechat si je vykuchat nebo mražené?
Jak je pak připravit na grilování?
Děkuju

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
Čerstvé je lepší, ale mražené jde taky.
Někomu stačí jen sůl a na talíři přidat máslo. Nebo vložit dovnitř kousek rozmarýnu. I koření na ryby... Co kdo chce.
Nasolene maso nechejte alespoň 2 hodiny odležet.
Bral bych vykuchane, ale není to nic složitého vykuchat si je sám. Je to hlavně o ceně.
doplněno 22.05.18 12:01: Vykuchat, omýt, osolit/okořenit, odležet v lednici, hodinu předem vytáhnout z lednice, aby maso nebylo ledové, grilovat, jíst.

hodnocení

2x

Já v neděli griloval mražené pstruhy z Penny. Nechal jsem je rozmrazit, nakořenil kořením na ryby, co jsem si přivezl z dovolené z Řecka, nechal odpoledne odležet, a večer byli *mnam*

pohanka*
hodnocení

2x

Na ryby se prodávají takové sklápěcí, dvojité mřížky, mezi které surovinu vložíte a zaklapnete. Také se dají využít na grilování zeleniny a hub.

Pokud koupíte živou rybu, tak prodavač nabízí - vykuchat, odstranit šupiny?

Ryby vykuchejte co nejdříve.

---------------

Ale povětšinou koupíte již v kuchyňské úpravě

janos*
hodnocení

Aha, kdybych chtěl kupovat čerstvé ryby, tak vykuchané? Příprava jen okořenit?
Děkuju
jfs
Rybu musíte vykuchat. Hlavně neprotrhnout žlučník, jinak je celá na vyhození. Střeva apod. se nejí (jako u žádného zvířete).
liska5

Aj vyčistit tu černou krev podle páteře, hlavně za hlavou ten trojhránek / srdce/, protože to je taky hořké. Pstruha jsem ale zatím negrilovala, mně připadají na gril vhodnější makrely, asi že jsou tučnější.

@jfs: Ano, střeva mj u pstruha se nejí, ale o každém "zvířeti" to není pravda. Sardele se jí komplet i se střevy, jen jim utrhnu hlavu, a jaká je to pochoutka:-D

janos*
hodnocení

Dobrý den,