Nejste přihlášen/a.
Ahoj, dobarvovala jsem si kořínky na blond 3 roky doma a vždy se mi líbil výsledek. Teď jsem to ale rok nechala odrůstat, líbilo se mi to. Ale teď jsem zas dostala chuť na plnou blond. Koupila jsem si zesvětlovač Syoss oleo intense oil-powered 12-00 a výsledek je špatný (viz. příloha). Kořínky jsou hodně nepřirozeně světlé, prameny vlasů nazrzavělé a některé nafialovělé. Momentálně vážně nemám peníze na kadeřnici. Jsem student a jako naschvál jsem týden zpátky v domácnosti rozbila vysavač a musela za své koupit nový . Mám v peněžence tak poslední pětistovku. Prosím vás, co byste mi doporučili koupit, abych dosáhla přirozené blond? Spíš tmavší, mám pleť bílou jak zeď, tak mi platinová nesluší. Mám teď na hlavě tak 4 odstíny, takže hádám že to nespraví jen jeden produkt. Všechny co s tím mají zkušenost prosím o jakoukoli radu co nakoupit na spravení barvy, jaký odstín, jakou značku a tak. Takhle nemůžu chodit. Doma máme kvalitní pečující vlasovou kosmetiku, takže se to snad tak nezničí. Děkuji moc
Ahoj.
Posílám Ti skvělý návod od Kateřiny Bartkové.
Sleduji ji často,má glanc a šmrnc.
Doufám,že Ti toto video pomůže
...já to s toho videa moc nepochopila.Odbarvuje celé vlasy cca 5cm od pěšinky a tu hnědou dává jen na horní pěšinku?pochopila jsem to správně?
Ano, nejdřív odbarvit a pak na suché vlasy nanést hnědou na pěšinku a kartáčem trošičku rozčesat (vyblendovat) směrem dolů, aby tam nebyl viditelný přechod a působilo to přirozeně
jo,jo dík,jen mě zarazilo,jak potom vypadají ty vlasy na zbytku hlavy,co když si pěšinku učešu jinde?nebo foukne vítr a rozkryje se zbytek hlavy,kde je to jen odbarvené na bílo...no asi na to ještě nemám "koule",ale určitě zajímavé.