Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych své malé dítě 1 měsíční pomaličku rozvíjet, četla jsem, že je dobré provádět předverbální komunikaci, mohl by mi někdo napsat o tom něco blíže, jak ji provádět a co za slova konkrétně?
Děkuji
začněte co nejdřív, jestli už není pozdě? tak za týden k tomu přidejte psychomotorické cviky a tak za měsíc přidejte angličtinku a za rok určitě nezapomeňte at už hraje na hudební nástroj. Ne teď vážně.1 měsíční miminko?, dřív jak od půl roku to nemá smysl, nechte vaše mimčo spát, kojte a dopřejte mu vaši blízkost a hlavně klid.. přespříliš aktivní maminka může spíš uškodit, ale pobavila jste mě po ránu.
Janko, novorezenci se nevychovávají. Novorozencům se zajišťují podmínky pro život. A měsíční dítě? Ani omylem! Můj pravnuk se zdárně učil znakovat. Opravdu to fungovalo. Ale, jestli si dobře vzpomínám, tak mu bylo něco dost přes rok. Chodili do herničky mezi děti. Děti si zvykaly na kolektiv a mamky si popovídaly, nebyly izolované.
Ale zase vám mohu říci, že si s mamkou rozuměli beze slov. Ona jemu rozumněla perfektně a on mamce, ale nedbal. My jsme se svými dětmi neznakovali, ale takové paci, paci, jak se máš, jak jsi veliký, kde máš nos, to děti uměly. To znakování má naprosto stejný smysl. Umí udělat třeba motýlka, rybičku, klíč a tak podobně na požádání, málokdy, když něco vidí.Ale svá přání ne. Neznakuje, že ho něco bolí nebo je mu zima. Raději řekne třeba dudu a mamka ví, že mluví o dudlíku.
Nechejte dítě rozvíjet se svým tempem. Podle toho, jak bude mozek dozrávat, podle toho se bude rozvíjet i komunikace. Všímejte si, jak komunikuje už teď. Dívá se na vás, sleduje vás očima a raduje se, když na něho zareagujete. Jsou to malé, drobné, téměř neznatelné pohyby, ale jsou tam.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.