Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, ano, mám (a myslím dobrý) tip - poraďte se o tomto problému s lékařem a nehledejte rady na internetu, které jsou vždy nejisté. Jinak, kojícímu tělu zřejmě něco schází (živiny, vitamíny=?). Zdravím!
Je to celkem běžný jev. Po porodu ženám padají vlasy. I mně se to stalo. Nepanikařila jsem, ale jako jiné mé vrstevnice jsem šla k lékaři. Možná ke gynekologovi, možná k praktickému (tehdy obvodnímu), si už nevzpomínám. Myslím, že mi předepsal injekce B 12. Ale ani to už nevím na 100 %. Jisté ale je, že až k plešatosti padání vlasů nevede. Časem se padání zastaví a růst vlasů se obnoví.
Určitě to sdělte lékaři. Je to tak, nějaký čas po porodu padají vlasy víc, jak jindy. Souvisí to s hormonálními změnami. Snažte se doplňovat minerály výživou: Hořčík, zinek, železo. Právě tyto prvky se doporučují při padání vlasů obecně. Dobrá je na to melasa ze zdravé výživy, když nechcete tabletky. Lžíci denně. Chutná jako pendrek a voní asfaltově, ale je to nejbohatší přírodní zdroj těchto minerálů. Prý i když polovina vlasů vypadá, pořád to není poznat. Jinak jezte stravu bohatou na zeleninu, cereálie, ořechy, libové maso, dělejte si klíčky z munga.. V těstovinách, buchtách a rohlících není nic prospěšného, kromě energie.
Opravdu tomu nezabráníte a bojím se,že ani lékař tohle neřeší.Kukněte zde do diskuzí (je jich mraky)třeba narazíte na nějaký tip... emimino.cz/... ale nikdo ještě neobjevil "zázračný elixír nebo recept".Některým ženám se to už nikdy nespraví,protože hormonální změny trápí ženy v každém věku,nejen v období kojení.
Určitě je zbytečné utrácet za drahou kosmetiku a vodíčky,tablety.Hlídat si pestrou výživnou stravu ,nemyslet na to,popřípadě zvolit jiný střih vlasů(pokud máte dlouhé) a vyčkat,Pro mě bylo nejhorší období dorůstání,kdy jsem měla kolem hlavy tisíce drobných krátkých vlásků a ty zbylé dlouhé vlasy v copuvypadalo to divně.