Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ráda bych se zeptala jsem studentka za mesic delam maturitu.a jsem těhotna měsíc.chtěla bych podnikat.Zajimalo by me jak dlouho musim podnikat abych pak dostala materskou nějakou.abych nebyla do porodu zadarmo doma.děkuji moc.
myslim, ze narok na penezitou pomoc v materstvi mit opravdu nebudet.Musela by jste pracovat 270 dni.Dnem porodu budete pobirat rodicak 7600kc az do 21 mesicu ditete a pote do 4 let budete pobirat 3800kc.Nevim jak je to dnes s pracakem kdyz budete cerstve po skole.Zkuste se na to poptat a kazdopadne bych se tedy na pracak prihlasila.Treba Vam nejaky narok vznikne.Aspon aby jste do porodu neco pobirala.Pak zkuste ruzne prispevky na socialce.
A kdybych od kvetna zacla podnikat kolik mesicu mi bude stacit na materskou?mimco se má narodit az v prosinci nekdy.
I když ted jsem si uvědomilaže po studiu byste mohla mít nárok na mateřskou. Já také otěhotněla pár měsíců po mateřské a nepracoval jsem a mateřskou jsem měla, i když jen tu nejnižší možnou částku. nevím ale jak je to ted. Běžte se zeptat aOSSZ tam to budou vědět.
To co by Vám chybělo do výše RP by vám dopláceli.
záleží na tom kdy budete rodit? pokud chvilku po maturitě škola je za vás odpovědná a platí část mateřské, ale pokud po škole půjdete na úřad práce budete pobírat alespoň něco a sociálka vám pak udělá výpočet na co máte nárok a bude vás čístě platit sociálka.. toto téma je dost zdlouhavé a v krátkosti to bohužel nejde moc vysvětlit.
ano budete muset na pracák aby jste alespoň něco pobírala do porodu. Pak vlastně po porodu se odhlásíte a přihlásite se na sociálkách ty vám dají rodičák a vypočítají co vám bude chybět do životního minima a taky vám to budou vyplácet. Je s tím hodně papírování já mám třetí dítě a to papírování mě štve do dnes nezapomeňte vy nebudete mít nárok na příspěvek v mateřství, protože jste nepracovala tak vám jsou určené čtyři roky mateřské dovolené nebudete mít na výběr.