Nejste přihlášen/a.
Dobré odpoledne,
já už jsem naprosto zoufalá. Všichni se koupají, ale já nemůžu. Stále mám problém s holením. Hlavně s bikini line (snad víte, co myslím..). Zkoušela jsem holení po i proti směru, zkoušela jsem to poté ošetřit vším možným, ale pokaždné se mi tam udělají pupínky (zkoušela jsem i depilační pásky, ale taky nic). Nevím čím to může být, nevím jak se mám těch chloupků zbavit, nevím čím to mám potom ošetřit.
Nepište mi prosím, ať si zajdu na laser, protože jsem studentka a na tohle bohužel nemám. Ale budu ráda za jakékoliv jiné typy či rady.
Děkuji
Kristýna (16 let)
S dovolením přidám chlapskou zkušenost. Ty pupínky se dělají proto, že chloupek je "zaholený" nebo "zatrhnutý", zůstane pod úrovní pokožky a téměř okamžitě do ní zarůstá. Máte špatnou techniku holení. 1.) chlup (vous) musí být mokrý, pěna nestačí. 2.) žiletka musí být opravdu ostrá a čistá 3.) když je splněný bod 2 netřeba tlačit, holí se jemné, klidně 2x a jen po směru růstu. 4.) po holení je potřeba použít vodu po holení. Je to nepříjemné, ale po obyčejném Pitralonu se pupínky neobjeví, ale pálí to jako čert. Stojí to ale za překonání, líh způsobí rychlé zatažení pórů a chloupek zůstane nad kůží. Přeji mnoho zdaru a hodně sluníčka
p.s. Před holením se vždy omyjeme mýdlem, každé drobné poranění se pak na dezinfikované pokožce lépe hojí.
Je to paradox, že zrovna muž dá asi nejlepší radu ohledně holení intimních partií do bikin, ale pod vše, co jste napsal bych se podepsala :D vyjma tedy toho pitralonu, ten nepoužívám také se mi osvědčilo zůstat po holení třeba půl hodinky, hodinku naostro, nebrat si hned kalhotky, asi to zní divně, ale pomáhá to, fakt