Zásada manažerů o frontách

Od: Datum: 16.02.17 19:20 odpovědí: 12 změna: 19.02.17 20:48

odku se vzala zásada pro manažery: aby bylo otevřeno tolik pokladen, aby tam byly fronty

co je na tom pravdy?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.02.17 19:22
avatar

Tomu bych docela věřil. Čekající kupující občas ještě něco přihodí z cetek kolem pokladny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.17 20:55
avatar
Obchod to nic nestoji, nemusi platit pokladní, lidi čekají a jeste dokupuji. Trend prichazi ze sveta. Me to odrazuje pri nalupovani a hyper albertu, kde jsou jen dve pokladny. Takže tam už ani nechodím.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.17 21:03
avatar

V kaufu mají pravidlo, že nejsou-li obsazeny všechny pokladny a čekáte-li déle než 5min na pokladnu, dostanete 30kč kupón na nákup příště. Málokdo si ho vezme, jak jsem si všiml.


doplněno 16.02.17 21:35:

Vy, co pochybujete o té poukázce, jste jen důkazem, jak málo čtete cedule kolem sebe. V Kaufu to mají u pokladen na zdi. Je jich tam asi 6 nebo 9. A na jedné z nich to je. Račte si počíst. Nejhorší je opravdu pátek odpoledne, ale tak to bylo v Čechách vždycky. Už za dávných dob předrevolučních. Naopak v sobotu hned po otevření, se nakupuje nejlépe. Nikoliv nejlevněji.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.17 01:43
avatar

... ještě nikdy se mi nestalo, aby byla v Kauflandu (HK) fronta " kratší, než na 5 minut ". Neviděl jsem nikoho, kdo by si bral kupon. ( O "poukázce" nepochybuji, vím , že něco takového existuje ). Odhaduji,že zákazníků, kteří stojí ve frontě déle, než 5 minut jsou denně stovky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.17 09:34
avatar

Alten, já si to nemyslím. U pokladny člověku plyne čas o hodně pomaleji. Pamatuju si, že jsem jednou stála u pokladny jak blázen, byl tam nějaký problém, čekali na vedoucí, už jsem byla dost nervózní. Což nebývám, čekání mi nevadí. V uších jsem měla sluchátka a když mi dohrála písnička (3,4 nebo 5 minut), tak jsem zjistila, že tahle písnička hrála, když jsem k pokladně přišla. Zkuste si schválně někdy ten čas odhadnout a pak změřit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.17 21:07
avatar

Nevím co je na tom pravdy, ale kvůli velkýmu množství lidí a dlouhým frontám už nechodím do Kauflandu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.17 21:19
avatar

To se mi nezdá, možná, jak kde. Například v Lidlu mají u pokladen vylepenou informaci, že pokud stojí ve frontě víc, než 3 lidi, pokladní má signálem informovat provoz, aby otevřel další pokladnu. A skutečně to tak funguje. O další otevřené pokladně pak jsou nakupující informováni místním rozhlasem. Když pak nakupujících ubyde, pokladna se zase uzavře. Děje se tak i několikrát, v poměrně krátkých intervalech.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 16.02.17 21:21
avatar

Tak Lidl, alespoň u nás vcelku funguje, ale Kaufland vyložený neštěstí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.17 21:25
avatar

Zdravím.!

U nás v Penny, je u pokladny napsáno, že pokud je tam více, než pět lidí ve frontě,

pak mají pokladní zvonit a má se otevřít další pokladna.

V praxi to však vůbec nefunguje. Navíc je velmi důležité datum, (dávky) čas a taky den v týdnu.!

Do Kauflu jde ve čtvrtek ráno, pouze zoufalec. Jde tam téměř o život. Nejlepší dny, jsou v neděli večer.

Nejhorší, pátky odpoledne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.17 21:37
avatar
V kfl jsou fronty proto, že kfl šetří na zaměstnancích. Chtějí co největší výkon v co nejmenším počtu lidí. Bohužel tento stav nijak neovlivní vedení dané filialky, je to nařízení shora
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.17 10:54
avatar

Asi je to o manažerech. U nás máme snad všechny markety, ale kaufland bezkonkurenčně nejlepší. Ne že by nebyly fronty, ale je otevřeno hodně pokladen a odsejpáto. Zato třeba Billa je děs. Většinou jen jedna kasa ať je fronta sebedelší.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: olle
Datum: 19.02.17 20:48

ono stačí, když je místo dvou stálých starých pokladní , kterým to jde namásla je tam místo jedné nový amatér a výsledná sumární rychlost je zhruba poloviční

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.