Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Objednávka přes net a doručení zboží bez zapl

Od: majja* odpovědí: 10 změna:

zaplacení

Dobrý den, asi před 14 dny sem si na internetu obednala spolecenske kalhoty pro manžela. Poslali mi hned na email fakturu a vsimla sem si JEJICH chyby na kterou sem je hend upozornila. Oni se omluvili za potize a ptali se me zda kvuli potizim chci obednavku stornovat a nebo jestli bozi chci. Na to uz sem nereagovala,

Asi po tydnu sem nasla od te frmy ve schrance od Pošty výzvu k vyzvednutí zásilky proto že me nezastihli doma. A tam je ze zasilka ma 1 kg, dobirka 0, vraceni ceny 0, doplatek 0. cena k uhrade celkem 0.

Ja mela puvodne tu zasilku platit prevodem pres ucet ale neudelala sme to a ted mi ty kalhotyprisli zdarma? Nevim zda si to vyzvednout. Firmu sme nekontaktovala. Kdyby prisli zdarma bylo byto fajn :D ale nechci s tim mit pak nejake opletacky a podobne.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Ptali se Vás jasně,zda mjí zboží stornovat,nebo zboží chcete?
Ptali.
Tak jste jim měla odpovědět.
Je to Vaše chyba.
majja*
hodnocení

Dostala sme fakturu na email s chybnou cenou, kdyz sem je na chybnou cenu upozornila omluvili se, ze tam jeste 100kc chybi ale tu novou spravnou fakturu uz na email neposlali

Důležité je,že se omluvili !

Znovu je kontaktujte a požádejte o tu správnou fakturu.Nevidím v tom žádný problém.

 

eulalie*
hodnocení

1x

Dobrý den. Ono to může být i tak, že v balíčku máte ty kalhoty a k nim fakturu na zaplacení. Splatnost na ni určitě bude uvedena. Pokud se firma spletla a zboží vám poslala zadarmo a vy byste si ho převzala, tak by to asi taky chtělo je kontaktovat, jestli se fakt nespletli. Přeci si nenecháte něco, za co jste nezaplatila? Každopádně to neřešte tady na poradně, ale s těmi, u koho jste zboží objednala.

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Máte fakturu a ta má určitou dobu splatnosti, tak ji musíte zaplatit. Zadarmo vám nic nepřišlo.
majja*
hodnocení

ale oni se me ptali zda to chci a nebo ne teda? Na cos sme nereagovala, proto ze ta jejich chyba byla neprofesionalni. Na vic ve vetsine obchodu chteji platbu prevodem predem a pak az poslou zbozi. A proc mi to poslali az za 14 dni i kdyz zbozi bylo u vedene ze je na sjklane a muze prijit do 3 dnu?

Co se stane kdzy is zasilku tedy nevyzvednu a poslou ji spatky?

A o jakou jejich chybu se jedná? Pokud balík nepřevezmete, tak se jim vrátí. A pokud nemají uvedeno v obchodních podmínkách jinak, bude to tím "vyřešeno".

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Zboží jste objednala a obdržela, i s fakturou. V čem vidíte problém? Zaplatit nebo vrátit, jiná možnost by mě ani nenapadla.

A co se týče obav, že kdybys zboží vyzvedla, můžou ho od tebe vymáhat zpátky, byl v telebedně právník který tvrdil, že když ti firma pošle nevyžádanou zásilku nemůže dodatečně požadovat její zaplacení, ani ji nemusíš vracet. Zákon je tak postavený proti "smejdům". Aby ti někdo neposlal cihlu a nepožadoval po tobě tisícovku s tím že jste se na takové ceně domluvili. Samozřejmě že je slušnost firmě fakturu zaplatit pokud sis zboží objednala ale pokud jsi původní fakturu rozporovala, a oni zboží přesto poslali neexistuje prakticky způsob ze by z tebe ty peníze mohli vymáhat.
ohneta*

To sice ano, ale paní si balík objednala. Na další mail už nereagovala

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]