Nehubnu proč?

Od: Datum: 20.11.16 19:43 odpovědí: 16 změna: 21.11.16 23:00
Dobrý večer
Prosím o radu před měsícem jsem začala cvičit a to indiánský běh cca 30 min každý den když prší tak rotoped hlidam si tepovku na 130 snažím se jíst častěji ale na váze nic tedy na pásku u kalhot jsem o jednu dírku posunula ale proč nejde váha dolů? Poraďte je mě 36 váha 86kg výška 165cm děkuji

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.11.16 19:46
avatar

Ona nejde ani tak jak často jíst, ale kolik, pohyb je dobrý, ale bez omezení přísunu kaloriíí se výsledek nedostaví.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monika1234
Datum: 20.11.16 19:55
No snažím se jíst více zeleniny ,ale je pravda že jim to co uvarim pro rodinu ,ale dám si menší porci k večeři se snažím jis jen zeleninu.
Datum: 20.11.16 19:58
avatar

Zdravím,

popište vaši skladbu jídelníčku, posoudíme.


doplněno 20.11.16 20:22:

Pokud váš jídelníček obsahuje junk-food, jako jsou třeba smažené pokrmy (tučná jídla k obědu, večeři) nebo sladkosti. Tak to horkotěžko něco shodíte. Odolejte tomu.

Musíte se vzdát kompletně sladkého - stres a "žravou" nezajídat čokoládou, snickerskou atp., zapomenout na pití limonád, coca-coly... Nasadit čistou vodu z vodovodu. Rapidně omezit sladké pečivo, věci z bílé pšeničné mouky (i těstoviny) a nejlépe mít poslední jídlo v 17:00, pak už nic. Chodit spát vyhládlá.

Sice budete zpočátku trpět jak pes (výkyvy nálad, nevolnosti), než se metabolismus přizpůsobí novému živ. stylu. Poté, co si tělo navykne, se budete cítit zase fajnově a váha bude postupně klesat a klesat, optimalizovat se.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: wamp®
Datum: 20.11.16 20:04
avatar
Dobrý večer.
Zařekla jsem se,že na toto téma již radit nebudu,protože rad je zde kvantum.
Zadejte si nahoře do modrého pole "hubnutí," vyjede Vám toho opravdu spoustu.
Ony totiž tazatelky si mé rady k srdci moc neberou.
Hubnutí je v hlavě,musíte překopat a změnit životní styl.
Ještě bych chtěla dodat...
Jak dlouho jste tloustla?
Měsíc asi ne,že?
Tzn.že ty zásoby tuku za měsíc samozřejmě nezmizí.
A ještě dodatek,je nezbytně nutné vypít denně nejméně dva litry vody.
Podotýkám - vody.
Tam je v podstatě začátek nastartování metabolismu.
Hodně štěstí
Ohodnoceno: 0x
 
Od: monika1234
Datum: 20.11.16 20:17
no tloustla jsem když jsem byla těhotná a po porodu už nic neschodila a to je už 4 roky je mě jasný že musím vydržet,ze za měsíc nechodim 15 kg ale že ne ani 1 kg spíše naopak;)
Datum: 20.11.16 21:10
avatar

Zkuste to prosím bez smajlíků, bude se mi lépe číst. Samotný pohyb nestačí, je potřeba změnit celý životní styl. Ještě pořád jste nám neodpověděla na otázku ohledně skladby jídelníčku.

Nezapomínejte, že svaly jsou těžší než tuk. Tzn., že můžete zhubnout, ale hmotnost se nemusí snižovat stejně rychle. Dokonce znám několik případů, kdy se váha po zhubnutí o něco zvýšila.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.11.16 20:09

Jakýkoliv hýbání s hmotností, je dáno poměrem spotřebované a přijaté energie. Tudíž, pokud spotřebuješ víc energie než přijmeš, tak budeš hubnout. Pokud naopak spotřebuješ míň, než přijmeš, tak budeš přibírat.

Tvojí fyzickou aktivitu schvaluju a doporučuju jíst alespoň pětkrát denně. Dávky jídla takový, aby tělo mělo, co zpracovávat, než budeš mít další dávku stravy. To znamená, abys neměla do dalšího jídla hlad, ale zase abys nebyla úplně sytá. Chce to čas, ale dá se to vychytat.

Přeju mnoho úspěchů. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 20.11.16 21:38

Hodně hrají roli geny. Nedávno mi známá říkala (má velkou nadváhu), že za to můžou geny a peníze. Lépe se to shazuje milionářům než třeba chudákům. Jsou různé přístroje na hubnutí vibroslim a různá cvičení. Kdyby málo jedla ta známá, ale jí docela dost. Dortíky, sladké a celou pizzu na posezení, hodně masa s pečivem zapečené. Tak proč to házet na geny? Ale něco na tom taky bude. Jednomu jde shazování líp než druhému. Já dortíky moc nejím, z pizzy sním čtvrtinu, maso moc taky nejím, tak se držím. Ještě jezte raději těstoviny než pečivo. A jezte často a málo. Necpěte se najednou po dlouhé době.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.11.16 21:39
avatar
Vsak v pohode. Objem tuku jde dolu (kdyz jsi o dirku mene na opasku) a jdou nahoru svaly. Ktere jsou tezsi.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: stir
Datum: 20.11.16 23:09

vydala ses spatnym smerem, misto pohybu se soustred na stravu. kdybys tak ucinila tak za ten mesic mas klidne sest kg dole. Pohyb je az druhotny, bez zmeny jidelnicku to nepujde. Ono vubec neplati, kolik kalorii prijmes tolik musis vydat plus neco navic. Plati JAKE kalorie prijmes a JAKE vydas. aTech 130tepu je uz dost, spousta lidi se uz pohybuje okolo horni hrany aerobniho pasma, takze 100-110je rozmezi akorat. Ne nadarmo se rika, ze chuze je na hubnuti nejlepsi. Spális malo kalorii, ale hodne tuku a o to jde. Vynechavat veceri je nesmysl, ale to uz tu zaznelo snad milionkrat, takze souhlasim s WAMP - pouzit vyhledavani tamhle nahore v pravem rohu . Hubnuti je tak snadne!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: monika1234
Datum: 21.11.16 13:57

snídaně celozrný rohlík s lučinou,svačina ovoce,oběd kuskus s kuř.masem,svačina jogurt,večeře zel.salát se sýrem

Od: hubenour
Datum: 21.11.16 14:23

jj, to je v pohodě. Časem až budeš mít lepší fyzičku tak přidáš na pohybu a musíš přidat i na jídle. Když budeš mít chuť na sladké nebo třeba svíčkovou s osmi, tak předtím jdi na 2h svižnou procházku a pak se toho bát nemusíš - i tak celkově zhubneš víc než nabereš tou žranicí ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: andreadub
Datum: 21.11.16 20:17

Přesně tak, je nutné začít postupně, pokud na to člověk není zvyklý. Třeba začít více chodit, přestat používat výtahy a zaměřit se na změnu stravy

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stir
Datum: 21.11.16 20:34

je toho malo, organismus je v minusu, proto nehubnes.Ke snidani chybi zelenins, na obed taky -alespon stejny vahovy podil - vláknina. Svacina jeden jogurt nestaci, pridat banan, jablko apod. Vecere musi byt stejne vydatna jako obed - telo je az do rana bez energie a to je dlouha doba a pak setri na horsi casy.. Pokud je vecer hlad pridat jeste druhou lehkou veceri. Je treba zrychlit metabolismus a to tou stravou, travici system porad pracuje a spaluje...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hubenour
Datum: 21.11.16 14:19

Jednoduše - ubývá tuk, ale rostou svaly, takže váha se nehýbe. Po čase až budeš trénovanější tak už svaly dál neporostou, ale tuk bude dál ubývat a váha začne jít dolů.

30 minut indiánský běh je dost málo (ale na začátek víc nezvládneš). Vhodnější i vzhledem k20 kg nadváze by byl nordic walking - svižná chůze s hůlkama. Zapojíš i ruce = větší objem svalů = vyšší výdej energie při stejné tepovce. Pokud máš čas, tak ideál je procházka na hodinu lépe dvě hodiny, 4x týdně, nebo to kombinovat s plaváním atd. Pak by to hubnutí šlo rychleji.

Počítej, že rozumně se dá hubnout tak 2 kg za měsíc, takže to znamená, že na ideální váhu se dostaneš nejdřív za rok spíš za 2-3 roky. Pokud to takhle vydržíš, tak to ale bude fungovat a dostaneš se na štíhlou sportovní postavu. Časem ti pohyb začne být příjemný a půjde to líp a líp.

Začne zima pořiď si běžky a jezdi na polodenní/ celodenní výlety, na hubnutí to je asi nejlepší co existuje. Na začátku zimy zvládneš např. 2x15 km za víkend, na konci zimy klidně 2x50, na jaře budeš mít o 10 kg míň a zjistíš že půl hodiny indiánského běhu je pomalá pohodovka a vydržíš v kuse běžet hodinu... Zároveň jak budeš lehčí tak všechno půjde líp, i to hubnutí. Nejhorší je začít a vydržet ;) Pokud přepálíš začátek tak tělo si řekne o stopku - neboj se mít odpočinkové dny a regeneraci, jeden dva dny orazit a pak zase znova. Jet v kuse i přes únavu je cesta k přetrénování.

Po pohybu si klidně dej i sladké - pokud tělo ví že nedostane tak šetří energii a vše dává na zásoby X pokud ví že energie je dost tak zásoby nejsou potřeba. Stačí když je příjem jen o něco menší než výdej.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: balzerka
Datum: 21.11.16 23:00

Může Vám ve stravě chybět nějaký prvek, který se zúčastní spalování. Chtělo by to nějakého dobrého výživového poradce. Hlavní důraz na pestrou snídani, pak poloviční porce oběd, hlavně omezit přílohy, večeři lehkou a na noc nejíst.Nepít sladké nápoje a nemlsat sladkosti ani brambůrky. Maximálně ořechy, kvůli minerálům. Radila jste se s obvoďákem? Vyšetřil Vám někdo štítnou žlázu? Mají stejné tendence přibírat Vaši rodiče a prarodiče?


doplněno 21.11.16 23:07:

Tělo začíná spalovat tuky nejdřív tak po 40 minutách pohybu. Proto se doporučuje dlouhodobý výkon střední či nízké intenzity. Tůry,výklusy, kolo, tanec, plavání, rytí zahrady. Dostatečně u toho pít a jíst nízkokaloricky.Ten pohyb ale pozvolna, postupně.. Jakmile to napálíte, tak po několika trénincích Vás bude všechno bolet a budete se pak z toho dva týdny léčit.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.