Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Banka-zadání platby

Od: suzymon® odpovědí: 5 změna:

Zdravím.

Před chvílí jsem prováděla přes interbanking u Č.spořitelny několik plateb. tři v hodnotě do 2.000 korun. Vždycky si nechávám posílat potvrzení na email o provedení platby a vždycky si nechávám posílat autorizační kód. To jsem udělala i teď. Ale u té čtvrté platby, která byla 17.000Kč jsem prostě nedostala emailové potvrzení o přijetí transakce. Ty tři za malé částky se ihned na emailu objevili. Ale transakce za sedmnáct tisíc, žádný email. Mám jenom v telefonu ten autorizační kód na všechny 4 transakce. Tak jsem z toho dost vynervovaná, protože je nutné abych se nějak dozvěděla,že ta transakce opravdu proběhla dnes. Na účtě peníze jsou, není problém, že by tam peníze nebyly. Tak tomu nerozumím, proč mi také nepřišel email i na těch 17 tisíc a nevím jak zjistit, že peníze opravdu odešly, nebo odejdou. nevíte co mám dělat? Děkuji za rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

1x
avatar ben

Dobrý den, po každé správně zadané platbě se ukáže stránka, kde je uvedeno, že platba proběhla správně. To jste viděla? Je platba uvedena v záložce Nezaúčtované transakce? Mohla by tam být, protože k zaúčtování dojde až zítra. Nemáte nastaven pro účet nízký denní limit? Jinak, vedle loga na stránce internetbankingu je tel. číslo, kde se můžete zeptat. Zdravím!


doplněno 13.11.16 18:29:

suzymon - ano, než jsem dopsal příspěvek a podíval se do svého internetbankingu, tak už je to jasné.

O víkendu ČS neúčtuje, tak až zítra. Patrně to bude v Historii transakcí již nyní, ale odečet z účtu bude až zítra (změní se zůstatek).

 

people90*
hodnocení

0x
Já bych zavolal na infolinku banky a zeptal bych se, i kdyz samotny hovor na infolinku je o nerv také. Z uctu se to již odecetlo, resp. z disponibilní zůstatku?

 

hodnocení

Tak děkuji, já jsem tam zavolala a už jsem to zjistila. Platba normálně proběhla. Že prý se někdy email neobjeví hned, nebo že prý jsem zadala špatnou adresu. Což bych se teda hodně divila.

people90*
Tak, aspoň že je to v pořádku, člověk je pak s toho nesvůj, když je to trochu jinak:)

 

hodnocení

Ano, jak jsem napsala výše. Nevydržela jsem čekat na odpovědi a zavolala tam. Slečna mi řekla kam mám kliknout, abych zjistila, které transakce byly dnes provedeny a tam jsem našla všechny čtyři. *uf* Já to nikdy nepotřebovala, protože mi pokaždé přijde okamžitě ten email s potvrzením transakce. A zrovna dneska a zrovna u této částky mi ten zatracený email nepřišel. Z účtu se mi také nic neodečetlo, ani doteď ne. Asi kvůli tomu že je neděle. Takže jsem nevěděla, jestli to mám poslat ještě jednou. Ale dívala jsem se i do neprovedených transakcí a tam nebyla žádná neprovedená. Prostě jsem začala panikařit. No ale zase to bylo k něčemu dobré, teď už vím kam se dívat když chci kontrolovat co jsem platila.

Telefon mi zvedli docela rychle, ale já blbec jak jsem byla vykulená, tak jsem hezky "visela na drátě" minimálně pět minut. *bzum*, než to píplo a samo se to vypnulo. No co, za blbost se přece platí...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]