Partner a chovani

Od: Datum: 03.11.16 15:11 odpovědí: 59 změna: 13.11.16 21:27
Dobrý den žiji s partnerem 21let.Máme spolu dvě dcery 16 a 14let.
Pertner mi nadává. Slovně mě ponižuje a když na cokoliv řeknu svůj názor tak ho pokaždé zamítne s tím ze je špatný. Holkam zastavuje vodu když se koupou.Nemáme skoro nic v lednici. Má slušný plat ale pořád šetří. Ani na dovolené jsme nikdy nebyli za ty léta. A stejně pokaždé nemá skoro žádné peníze. Já na konto přístup nemám.Ze své výplaty, což je jen životní minimum tak živím celou rodinu.nezůstává mi nic.Ani na oblečení.Partner se mi i posmiva když něco řeknu. Mluvíme o vážných věcech a on si dělá srandu. Ponižuje mě to.Když chci jít občas ke kamarádce tak ma plno řeči proč bych neměla jít. K naším nejezdime. Přitom za jeho rodicema jezdime. Nechci žít takový život. Strašně mě to ubiji. Prosím poradte co mám dělat.Děkuji

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.11.16 15:15

Sama jste si zde odpověděla - ,,nechci žít takový život´´ = odejděte. Rozvod je asi jediná cesta. Váš muž je škrt, povyšuje se, je povrchní, je sobecký a je dle popisu i dost nerodinný a svým způsobem zlý. Neměl to dříve těžké doma? Neubližoval mu někdo, že si teď nahání ego tím, že trestá ženu a děti? Dle mého názoru je to s prominutím citový mrzák a ubožák. Pokud Vám neprojevuje lásku, není k Vám pozorný a milý a nezáleží mu na rodině, pak nemá Vám už co záležet na něm. To se holt stává. Vydržela jste dosud, jste tedy silná žena. Někdy nás život zkouší dlouho ne proto, že chce, ale aby nás udělal silnými a my potom mohli jít dál. Zkuste zapátrat i po jiném perspektivnějším muži. Určitě jsou tací. Hodně štěstí a pevné nervy a hlavně... odhodlání a sílu!


doplněno 03.11.16 15:16:

ještě mě napadá - na co šetří a kam ty peníze jdou? Nemáte jídlo, šetří na vodě, nejezdíte na dovolenou. Kam ty peníze strká? Nebo je někde suší a čeká co přijde?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 19:04
Mate pravdu rozchod je to nejlepší co můžu udělat. Nezáleží mi na něm. Odejdu od něj. Děkuji za váš názor
Datum: 03.11.16 15:20
avatar

Zdravím. A proč s ním tedy žijete když je tak hrozný? Zařiďte si svůj vlastní život bez něho. K rodičům můžete jezdit i bez partnera přece a ponižovat se nemusíte nechávat od nikoho. Seberte sílu a odvahu k samostatnému životu. Třeba to bude to nejlepší i pro vaše dcery.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.11.16 16:01

Ten by letěl *bum*předpokládám, že má slušně našetřeno za těch 21 let? A ještě abyste neměla dětem co do hrnce a ponižoval Vás?

Rodiče Vám určitě v začátcích pomohou a uvidíte, jak se Vám i dětem uleví. Na nic nečekejte a pryč od takového blba!


doplněno 10.11.16 19:14:

Včera bylo pozdě, běžte k rodičům.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 19:02
Rodiče mi i nabídli ze mi v začátcích pomohou. Už si nenecham nic líbit
Datum: 03.11.16 16:04
avatar

vzala jste si lakomce. Co vám teď můžeme radit? Buď vydržet nebo si najít někoho jiného.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.11.16 16:14
avatar

Bóže, proč tak pozdě toto řešíte?

Pokud si z nás opět někdo nedělá srandu, co čekáte tady na laické poradně? To, jak je to popsáno, tak každý napíše ,,vzít nohy na ramena,,.

Jedině ještě rada jít do manželské, předmanželské poradny, nebo pro mezilidské vztahy. Kterou máte dostupnou.

Vyřešíte to jen Vy sama, bude to Vaše rozhodnutí a skutek.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.11.16 17:00
avatar

Co máte dělat? Nenechat si to líbit!. Jak dlouho to trvá? Měla jste to zastavit hned na začátku, říct mu, že takhle se k Vám prostě chovat nebude.

Čím déle si jeho chování necháváte líbit, tím méně si Vás může vážit. Vy byste si myslím také nevážila partnera, který by si od Vás nechal popsané jednání líbit...

Ještě bych pochopila, že si partnerovo jednání necháte líbit Vy sama. Ale nedokážu pochopit, že mu to dovolíte i vůči dětem. Kdo by se měl za Vaše dcery postavit, když to neuděláte Vy?

Ale jak se říká: Na některé věci není nikdy pozdě...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.11.16 17:03
avatar

Dobrý den. Tak pokud to není fejk otázka, tak pak máte co do činění s formou domácího násilí. Mrkněte sem A zkuste si o tom něco nastudovat. Jediná rada je vymanit se z takového vztahu. Váš partner se nezmění, změnit svůj přístup ke svému životu musíte vy sama.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: haf
Datum: 03.11.16 18:22

Kdy to zacalo? Nechcete prece tvrdit, ze to snasite uz delsi dobu.., jinak doma mate primitiva, ktereho si dobrovolne vydrzujete bez naroku na prispevek do domacnosti, no co na to rict? Pokud se nehodlá zmenit, tak jedine rozvod a radne alimenty !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:57
Ano trvá to delsi dobu.Motala jsem se v tom jako v bludnem kruhu. Severu poslední zbytky svých sil a odejdu od něj. Náš vztah nemá budoucnost. Nechci se bát ze nebudou mít me dcery co jist a ze jim bude vypinat vodu
Od: monikac
Datum: 10.11.16 19:00
Není to fejk otázka. Je to druh domácího násilí. Dekuji za článek o domácím násilí.Vše mi dává novou naději na lepší a šťastnější život
Datum: 03.11.16 18:21

Podle všeho se tady už jedná o druh psychické poruchy a s takovými lidmi se nedomluvíte. Jedině rozvod.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:52
Mate pravdu že s takovým člověkem se nedomluvite. Zkoušela jsem to a bylo to vždy stejne vše to svedl na me.ze nevím co chci a ze si vymyslim. Žádnou chybu nepriznal
Od: kusk
Datum: 03.11.16 19:57

Monikac - srandičky, srandičky,

Pracujete a dávají vám životní minimum? To je blbost, že?

.Ze své výplaty, což je jen životní minimum tak živím celou


doplněno 04.11.16 08:06:

Pokud dotaz není vtip, tak se Monicec omlouvám.Jen mi je divné, proč jste z manželství neodešla? Něco na sazku vám musí vyhovovat neboť byste už dávno udělala změnu.

Vaše rozhodnutí bylo vzít si takového muže, Vaše rozhodnutí bylo s ním žít 21 let, Vaše rozhodnutí bude i nadále- buď se s tím smíříte a nebo odejdete. My to za vás nemůžete udělat.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.11.16 21:02
avatar

Vypadá to tak, Monika ani jednou nezaregovala, možná, že se jenom někdo baví... Ale také může jít o "překlep", Monika možná míní minimální mzdu.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: monikac
Datum: 03.11.16 23:15
Z takových věcí si srandu nedělám. Možná jsem to napsala špatně. Myslela jsem to že celá moje výplata jde na jídlo pro celou rodinu. Nemám z ní ani korunu pro sebe a z partnerovo peněz taky nic. Není mi vůbec do smíchu.
Datum: 05.11.16 13:00
avatar

Moniko,

co jste zatím udělala pro změnu situace? Proč manželovi dovolujete to, co zde popisujete? A co jste udělala pro to, aby manželovým jednáním netrpěly Vaše děti?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:49
Vim ze jsem udělala chybu když jsem s tím nic nedelala a trpěli tím děti.je mi to moc líto a chci s tím něco udelat. Odejit od něj by byl asi ten první krok
Datum: 13.11.16 14:02
avatar

Jsem ráda, Moniko, že jste se ozvala, opravdu to na mne působilo, že by si z nás někdo mohl dělat legraci. Pročetla jsem si i další Vaše reakce.

Jestli Váš manžel není ochoten spolupracovat, ani zajít do poradny, je Vaše rozhodnutí odejít od něj asi tím nejlepším řešením → už kvůli dcerám.

Držím (a určitě nejsem sama) Vám palce. A ozvěte se, ať víme, jak se Vám i dcerám daří.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: monikac
Datum: 13.11.16 15:01
Dobrý den.Promiňte ale nesla mi vůbec odeslat odpověď. Vlastně všechny odpovědi. Dělala jsem to pres mobil a nešlo to. Proto jsem vám všem nemohla odepsat nakonec mi to šlo na tabletu. Děkuji všem za podporu a názory. Moc mi to pomohlo. Jinak poslední roky to bylo peklo.Teď mám naději a díky vám sílu to udělat. Uvědomila jsem si že tím trpí hlavně moje holky. Chci aby jsme se měli s holkama dobře a ne žít ve strachu kdy zase něco bude. Včera zase vypl vodu ty mladší holce.Je to škrt a sobec. Doufám že do vánoc něco najdu. Teď mi i končí jako na potvoru občanka tak si musím udělat novou. Jsem teď i na neschopence tak nevím jak to udělám. Ve středu jdu na kontrolu tak asi ve středu.To trvá asi tak 3tydny ze ano ta občanka?Bez občanky nemůžu nic vyřizovat. Ale jedno vim jistě ze odejdu. Určitě vám sem napisu aby jste věděli jak jsem dopadla preji krásný den
Datum: 13.11.16 21:27
avatar

Až půjdete na kontrolu, požádejte lékaře i o vycházky → mohla byste zíslat trochu času navíc k hledání. Zhotovení občanky trvá ± tři týdny, ale někdy to stihnou i dříve.

Zkuste se podívat na internet (náš úřad denně na webu aktualizuje, kdy jsou vyřízeny žádosti z kterého data podání → možná to úřad dělá i u Vás).

Jako další mne napadá obrátit se na OSPOD, můžete to spojit s návštěvou úřadu kvůli OP. OSPOD by Vám mohl do začátku dát nějaké tipy, kam se v okolí obrátit.

S vyřizováním můžete začít hned, nový OP budete potřebovat až při podpisu nájemní smlouvy.

Pro nejbližší dobu: Chodí manžel do práce? Nemohly by se dcery vykoupat v klidu před jeho návratem?

Ohodnoceno: 1x
 

 

Datum: 03.11.16 23:10
avatar
Zasnu co nekdo musi, chce snaset a tak dlouho... K cemu vam to stvoreni je? Verte mi, ze to vase stvoreni by si me doma nepralo, protoze by si vyslechnul a vzapeti letel oknem..-)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 06.11.16 09:07

Ano Vás by si nevybral. Nenechala byste si to líbit. Proto si vybral Moniku. Poznal, že si to nechá líbit a bude s ní moci manipulovat. Takoví tyrani poznají svou oběť. Moje matka je s podobným "magorem" 50 let. Nedala si říct a nedala. Její matka jí říkala i sestra, ať od něj odejde. Já jí to říkala od 10 let. Furt se hádali, říkala mu, že se s ním rozejde a druhý den dělala jakoby nic. To je snad nějaká závislost citová na tom partnerovi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.11.16 10:58
avatar

Nikc, kapku to připomíná stokholmský syndrom, že? http://cs.wikipedia.org/wiki/Stockholmsk%C3%BD_syndrom

Nejobtížnější v tom všem je, smířit se s odchodem. Pak už to jde. Ale největší překážkou je člověk sám sobě.


doplněno 07.11.16 07:18:

Eivlis, děkuji za vaši zpověď. Je jako z partesu. *slunce*Hodně štěstí

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 06.11.16 17:10

Přesně tak babkazov*palec*. Doplnila jste mě. Pokud chce někdo pomoci týrané ženě, musí si uvědomit, že ona chce od tyrana odejít, ale zároveň ho miluje a má z něj strach. Je to paradoxní situace. Takže záleží na ní, jak se rozhodne. Co převáží. Musí být asi pevně rozhodnutá odejít.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:44
Ano mate pravdu mám z toho tyrana strach ale chci změnit svůj život a žít si ho podle sebe a ne ho žít podle někoho jiného. Bát se kdy co zase prijde.
Datum: 07.11.16 15:41
avatar
Babko, dekuju, jste mila
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.11.16 22:44
avatar

Presne jak pise Babka, tak nejhorsi je se smirit s odchodem a pak uz to jde, nejak, ale jde... Clovek je opravdu sam sobe prekazkou.. Nemluvim z patra, ale zazila jsem neco podobnyho s jednim ze svych starsich bratru.. Bylo mi 19 let, jemu 22, kdy me zacal terorizovat psychicky a ublizovat jak jen to slo.. Kazdodenni teror byl pro me peklo.. Tata mi v 19 zemrel v jedne vterine, mama se ze vseho tehdy hroutila.. Ten smejd mi vyhrozoval, ublizoval jak jen mohl a hlavne v okamziku, kdy se nikdo nedival..Nemel jediny duvod a jen se na me vylival svoje mindraky.. Bylo to peklo, ale nikdy nevidel moje slzy a vzdy jsem se mu postavila a hroutila se az v noci pod polstarem.. Neco kolem 20 jsem utekla z domu, ale hlavne pryc od toho zmetka.. Povedlo se a prestal pro me existovat..Pak jsem poznala casem svyho manzela a poprve jsem se potkala i s tim smejdem, ale uz si nikdy nedovolil nic, protoze za mnou stal "medved", ktery me chranil... S bratrem se nevidim uz roky a stejne tak mama a zbytek rodiny, protoze je to pako,, Co jsem slysela, tak stejne se chova ke kazde holce, ktera s nim zila atd.. Je to dlouhy pribeh, ale chci jen napsat, ze je jedno jestli jde o bratra, nebo manzela, ale vzdy je treba se takovym zmetkum postavit.. Nicmene je pravda, ze kdo pomoci nechce, tak mu pomoci neni a clovek musi chtit a udelat neco pro to sam.. Presne jak pisete, ze do nekoho mluvite a stejne dal chce zustat tou obeti, ale potom mu neni pomoci.. Vse je o kazdem z nas...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:37
Ano mate pravdu tyran si vyhlidne svou oběť.já jsem jeste byla v takove situaci ze mi umřel muž tak toho vyuzil
doplněno 10.11.16 18:41: Je pravda ze člověk si to vsechno musi vyresit sam. Nikdo to za něj neudela. Ma dve moznosti bud zůstat v tom čem je do ted a dal snaset ponižování a posmivani nebo to může zmenit a žít zivot podle svého. Chci to zmenit a žít si zivot jako svobodný člověk
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:46
Je mi k ničemu akorát mám stres.ozyvaji se mi i zdravotni problemy odejdu od něj
Datum: 04.11.16 06:30

Zdravím vás,

je mi líto vaší situace a radím jediné, odejít od takového člověka co nejrychleji pryč. Z toho, jak píšete, to vypadá, že celých 21 let je víceméně stejný. I když by pak postrádalo smysl s někým takovým vůbec začínat vztah.

Nicméně, teď vás tento člověk v podstatě šikanuje, takže opravdu rychle pryč. O nějaké poradně bych vůbec neuvažoval, protože jednak nevěřím, že by se mohl zásadně změnit a jednak by se tohle už asi nikdy nedalo odpustit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.11.16 08:05
avatar

Samozřejmě nevím, jestli reagujete na můj příspěvek. Tak jenom doplním. Nemyslela jsem, že by se partner změnil, protože takovýhle lidi do poradny většinou odmítají jít. Nejsou tak hloupí, že by nevěděli, jak se nepřiměřeně chovají.

Ta poradna jenom rozklíčuje a zhodnotí v jaké je paní situaci, co by se mělo, nemělo dělat. Jaké by mohly být vyhlídky, jaké konce, jak se případně postavit, jaké reakce očekávat atd.. A tím, že se člověk vypovídá, tak se mnohdy člověku uleví, dostane novou chuť něco řešit.

Rozhodnutí jak víme, ale vždycky musí udělat osoba, žádající o radu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:28
Mate pravdu partner se nikdy nezmeni. Snažila jsem se to dávat dohromady. Vzdy to šlo jen chvilku a pak to bylo ve stejných koleji. Nezmeni se ani nahodou. S obec zustane sobcem
Datum: 11.11.16 06:49

Ne, byla to reakce na úvodní dotaz. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:33
Ano ten člověk me i moje deti sikanuje. Do poradny jsem mu navrhla ze bychom tam mohli chodit. Nejdriv řekl ze tam půjdeme a kdyz jsem se ho zeptala podruhe ze bych nas tam objednala tak zacal rvat ze nikam nepujde ze nebude nikomu dělat blbce. odejdu od něj
Datum: 11.11.16 06:49

Držím vám palce, ať to jde co nejrychleji a nejlépe.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.11.16 08:01
avatar

Takhle se chová diktátor, ale partner rozhodně ne. To všechno, co popisujete, to pasuje na člověka, který musí mít naprostou převahu a poslušnost. Vynutí si ji tím, že kontroluje finance a vládne jimi, zničí sebevědomí toho druhého, manipuluje jimi tak, aby pocítili, že má vládu pevně v rukách. Tohle všechno nemá základ v racionálním uvažování, je to jen o tom, mít nadvládu. S tím nic neuděláte, nezměníte to! *nevi* O nějaké lásce a úctě tady nemůže být vůbec řeč! Myslím si, že bez lásky manželství může fungovat, ale bez úcty rozhodně ne! *hej* Myslím si, že byste se měla smířit s tím, že odejdete. A pak, bez vyhrožování, bez prodiskutovávání, v naprosté tichosti, promyslet každý krok. A pak to uskutečnit. Odejít! Když už se smíříte a odhodláte, pak bez zaváhání, bez ohlížení. Vím, že to není jednoduché, sama jsem něco podobného zažila. Ale jde to. Jen se s tím vším smířit! To je první krok.

Vzpomněla jsem si na podobné manželství, které jsem zažila, znala ze stížností dítěte, které jsem měla ve školce a ze slabé chvilky maminky, která vyprávěla, jak to je u nich doma. Byla jsem mladičká a jen jsem poslouchala a divila se. Jak to dopadlo? Paní si v tichosti sehnala místo a byt v jiném městě. Když se pán domu vrátil z práce, našel pouze své osobní věci uprostřed obýváku. Vůbec to nečekal a vlastně ani netušil. Vyřvával, že ta mrcha uřezala i lustry. Ale ona zachránila sebe a syna.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:25
Máte pravdu takhle se chova diktator. Chce mit vse ve své moci. Chce mit nadvladu nade mnou a nad detmi. Je to tezke odhodlat se udelat ten první krok.věřím ze to dokazu. Vim nejsem jedina na svete kdo tyhle problemy resi. Dokazu to uz kvuli sobe a detem.
Od: janus
Datum: 04.11.16 08:09

A jak zastavuje vodu, když se koupou? To jim chodí do koupelny?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:19
Ne neleze jim do koupelny. Zastavuje teplou vodu dole v kotelne. Takze jim pak tecre jen studena. Vzdyt jsou to holky a potřebují se myt. Kolikrat jsme se kvůli tomu pohádali ale nic se nezmenilo dělá to porad. Odejdu od něj.
Od: balzerka
Datum: 04.11.16 17:17

Podejte žádost o rozvod. Napište to tam, jako tady. Vždyť on si o tohle sám říká. Nejdřív se budou řešit děti, pak majetek. A nechtějte nic dohodou, vůči tomu není možné odvolání. Chtějte rozsudek. Potáhne se to aspoň rok, ale pak se nadechnete. Pro dcery mu bude vyměřeno výživné.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:11
Mate pravdu. Clovek by mel mit vse papirove dolozene. Clovek nikdy nevi jak se ten druhy zachova.
Datum: 05.11.16 09:58

,,Co já vím,tak manželé mají mít stejnou vyživovací povinnost.Vůči sobě.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 05.11.16 21:30

Takových chlapů, co si dělají srandu i z vážných věcí je spoustu. Setkávám se s nimi. Ale mít ho ještě doma jako partnera, to musí být na nervy. Jinak Vám to věřím. Divím se, že jste od něj neodešla dřív. Možná byl vtipný nebo čím vám imponoval? Jinak dcery všechno vnímají, uvědomujete si to? Budou si třeba říkat, že takovýho chlapa nechtějí jako je jejich otec a takový vztah jako mají rodiče. A skončí jedna z nich třeba na ocet. Zato když byste od něj odešla dřív, nepoznamenávalo by je to tolik. Co na to říkají dcery? Ptala jste se na to? Nikdy není pozdě odejít.


doplněno 05.11.16 21:51:

Ještě by mě zajímalo, jestli byl zaměřený kromě šetření vody i na elektřinu. Jestli nevypínal lampičku a světlo, když zrovna holky dělaly úkoly. To dělal otec mě a když jsem příště byla potmě, aby byl klid, tak zas řval, že nesvítím. Furt něco měl. Jen nadával. Jemu o to šetření peněz zas tolik nejde, jako o omezování lidský svobody. To je jen záminka, šetření. Chce vás mít v moci a manipulovat s vámi.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:07
Krome šetření vody to bylo šetření na jídle.nekoupil jim ani pitomy jogurt.kolikrát jsme se v supermarketu pohadali a hodnekrat jsem brecela. Ale o kdyz jel do prace tak si dopřával.
Od: monikac
Datum: 10.11.16 18:09
Chci od něj odejit a taky ze od nrej odejdu. Nechci zit s takovym clovekem
Od: haf
Datum: 10.11.16 20:26

Pokud jsou dcery jeho a ne z prvniho manzelstvi s byvalym muzem, musi mu byt jasne, ze rozvod bude pro nej znamenat ztratu domaciho servisu a nekompromisni alimenty, takze si s nim o tom bez servitku promluvte, mozna je to podle chovani jen primitiv a neuvedomuje si poradne co ho ceka, treba mu to jeste nedoslo. *sok*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 12.11.16 10:18
avatar

Vemte nohy na ramena a pryč od takového chlapa!Zajděte na sociálku, pracovnice vám pomohou sepsat pro soud návrh o svěření do péče dcer a výživné.Následně nechte proběhnout rozvod a majetkové vyrovnání.Věřte, že se vám uleví, on bude mít povinnost platit na dcery, finančně si tak polepšíte a bez něj se vám bude lépe žít!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: monikac
Datum: 12.11.16 11:41
Děkuji za užitečnou radu.Udělám to co nejdřív. Přeji krásný den
Datum: 12.11.16 12:25
avatar

A na co tedy čekáte?Všem rádcům píšete, že odejdete co nejdřív.Já vykopla partnera v srpnu doslova z hodiny na hodinu.Zpětně vidím, že jsem sama sebe vysvobodila z jeho spárů.Platil přesně jen svou část nájmu, doslova na korunu, na domácnost nepřispěl ani korunu, aby nemusel pustit korunu, raději si nakupoval sám, aby nemusel přispět na moji antikoncepci, raději řekl, že spolu nebudem spát.Z práce jel za otcem,aby mu nakoupil, tam se zdržel tak hodinu, pak rovnou do hospody a domů přišel večer, lehl k televizi u které usnul a abych ho nerušila, spala jsem půl roku v kuchyni na dlažbě.Když se mi doneslo, že v paneláku jezdí o pár pater víš obšťastňovat sousedku, takovou "krasavici", letěl na hodinu, to byla poslední kapka.Takový typ chlapa nestojí za to, abyste s ním byla další dny.Platit na dcery dostane rozkazem od soudu a běda, jak platit přestane, na toto zrovna úřady jednají rychle.Lépe vám bude single s holčičkama, polepšíte si a časem si jistě najdete někoho, kdo vás i dcery bude milovat.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: monikac
Datum: 12.11.16 12:55
Odejdu co nejdřív. Teď jsem bohužel na neschopence. Schanim si byt.a hned odchazim
doplněno 12.11.16 18:26: Děkuji vám všem za váš názor a vaši psychickou podporu. Už aby to bylo za mnou a měli jsme se s holkama dobře. A máte pravdu že nám bude lépe.
Datum: 12.11.16 17:17
avatar

Moniko, gratuluji k rozhodnutí! *hej**palec*


doplněno 13.11.16 07:41:

Moniko, laskavý osud a hodně štěstí přeji vám i dcerkám. *slunce*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikac
Datum: 13.11.16 07:49
Děkuji Vám moc za Vaši psychikou podporu.Vážím si toho. Přeji krásný den
Datum: 13.11.16 16:13
avatar

Moniko, vaše úvodní psaní jste sem vkládala 3.11. a dnes je 13.11., kdyby vás tak týral, jak píšete, tak jste dávno pryč.I kdyby jste měla na čas jít bydlet k rodičům, na ubytovnu, do azylového domu... prostě pryč.Příjde mi, že si jen stěžujete a promiňte mi ten výraz "prd" děláte, abyste odešla, teď co jsem četla, píšete, že jste na neschopence, že zase problém s občankou, pak může zase nastat jiný problém a pak další problém a tak pořád dokola, výmluvy, výmluvy, výmluvy.Buď se odstěhovat chcete, nebo vám stačí jen o tom psát, nechápu vás.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 13.11.16 16:22
avatar

Naopak, pokud je nyní nemocná, tak má čas si všechno promyslet, spočítat náklady, jak bude vycházet sama s financemi, pohledat náhradní bydlení, sbalit se, porovnat důležité věci, případně ještě se poradit s rodinou, nebo známými.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 13.11.16 16:47
avatar

Pavli, ale no tak! Jak dlouho vám trvalo, než jste se rozhodla? A jak dlouho vám trvalo, než jste začala konat? Vy už máte několik zkušeností sama se sebou, že? Tak nebuďte příliš tvrdá! Všechno má svůj čas!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.16 18:08
avatar

Kdyby se jednalo jen o Moniku samotnou, mlčela bych, ale tady jde o dvě nezletilé děti a o to, že jim je dle slov Moniky ubližováno.Nevím, proč zde píšete, jak dlouho trvalo mě, než jsem se rozhodla.Pokud by někdo ubližoval, škodil mému dítěti, tak jednám okamžitě,není co rozmýšlet.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hnz®
Datum: 13.11.16 18:34

Už ste někdy společne navštivili nějakou poradnu,psychologa,psychiatra když ne tak doporučuji a pak bych jednal/a.Podivte se manželstvi je dobrovolny vztah, dale nebudu rozebírat.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.