Antibiotika Klacid vliv na menstruaci

Od: Datum: 02.08.16 18:44 odpovědí: 1 změna: 04.08.16 01:52

Dobrý den, zajímal by mě vliv antibiotik na menstruaci. Nejvíc asi Klacidu, ale i jakýchkoliv jiných. Můžou antibiotika způsobit i úplné rozhození cyklu? Děkuji za zkušenosti.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.08.16 01:52
avatar

Nikdy jsem o tom neslyšela, ale už se mi stalo, že mi jinak pravidelnou menstr. úplně rozhodila těžká chřipka (antibiotika jsem tehdy nebrala). Jinak se poraďte s lékařem.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.