Záruční opravu mob. tel. nechtějí provést

Od: Datum: 21.10.12 13:01 odpovědí: 12 změna: 26.10.12 20:24

Dobrý den,
jednoho dne mi na telefonu odešla dotyková vrstva - nebylo s ním nijak zle zacházeno. Stále funguje, jen nereaguje na dotyky. Poslal jsem ho tedy na záruční opravu a vrátil se mi neopravený s tím, že je vyhořela základní deska a že "stav přístroje se neslučuje se záručními a smluvními podmínkami výrobce". Nevím jestli nebo proč třeba nezkontrolovali nabíječku? Štve mě to, proto se ptám jestli je nějaká možnost nebo jestli to už někdy někdo zažil a donutit prodejce aby provedl záruční opravu. Například nějaké protiargumenty atd.
Budu rád za všechny rady, díky


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.10.12 13:12
 
avatar

Jak je to teda s fuknčností?Protože pokud ba shořela jak píšete ZD tak nebude fungovat nic!Neobo spíše jak vite že funguje když nereaguje ne dotyk?Nedovedu si představit zkoušet fuknčnost dotykáče,kdaž na dotek nefunguje!

 
Datum: 21.10.12 13:25
 
avatar
Nevím, co je to za mobil, ale často mívají i klávesnici ;)
Vyměnit "dotykovou vrstvu" (max. několik stovek Kč).
doplněno 21.10.12 14:05: Kdyby byla rozbitá deska, nešlo by vůbec nic, ani by se nezapnul. Napiš typ mobilu, možná se někde prodávají náhradní díly. Kamarád rozbil displej Nokie 5800, nový ho stál 300 Kč a vyměnil si to sám.
 
Od: nikishak*
Datum: 21.10.12 13:29
 

no ze servisu mi naneštěstí nabídli opravu dražší než byl samotný telefon

doplněno 21.10.12 14:13:

no jo, jenže já si náhradní díly dokupovat nechci, jde mi hlavně o tu reklamaci

Od: nikishak*
Datum: 21.10.12 13:27
 

Protože lze zapnout a systém se v pořádku nabootoje. Na zapínání se používá mechanické tlačítko. To, že shořela ZD není z mé hlavy, ale ze servisu.

Ale je pravda, že jestli nefungují i další funkce, tak to už nepoznám. Mobil jde pouze zapnout a vypnout. Nic jiného s ním dělat nejde, protože obrazovka je hned na začátku zamčená.

Datum: 21.10.12 13:24
 
avatar

No ja odpovim trosku obecneji. Pokud nesouhlasis s nazorem zarucniho servisu, je treba zjistit proc nebyla zaruka uznana (tedy presne co a jak to zpusobilo). Dale je treba reklamovat znovu s tim, ze se v pripade jejich zdahani obracis na ceskou obchodni inspekci se kterou to budes resit dale. Proste jim vyhrozuj. Dale ti nezbyva nic jineho nez nezavisleho znalce, od nej si nechat potvrdit ze chyba neni u tebe a s tim jit k soudu. Nejdriv asi zajit do toho servisu a ukazat jim to vyjadreni toho znalce.

doplněno 21.10.12 13:31:

A oficialni servis, nebo reklamace primo na prodejne? To je sedivka? Nebo oficialni dovoz?

 
Od: nikishak*
Datum: 21.10.12 13:34
 

To už jsem také od někoho slyšel, že bych se měl obrátit na soudního znalce.

Popřípadě kontrola v jiném servisu nevím na kolik by mě přišla, ale jelikož bych to zpět do servisu posílal už na počtvrté dohromady tady to všechno poštovné a kontroly by přišlo už i celkem na nezanedbatelné množství peněz. Pokud by mi to vrátili ale zpět s tím , že mi to neopraví, naštvalo by to.

Pořizovací cena telefonu byla 4600 Kč.

Otázkou je jestli je to správné jim vyhrožovat. Možná bych to spíš přeformuloval na "bránit se"

Datum: 21.10.12 13:39
 
avatar

Ty uz se neubranis. Tady je jasne ze prodejce se brani za kzadou cenu se s tebou bavit. Protoze to neni oficialni dovoz nemuzes reklamovat v zarucnim servise ( nebo mas originalni zarucni list?). S tim neudelas nic. soudni znalec a pak soud. Vse by po uspechu mel zaplatit ten prodejce, proto se pred soudem i brani, a pak je mozne se snim domluvit. To znamena VYHROZOVAT soudem, obrana je uz bezvyznamna.

Navrhuji napsat taky negativni recenzi na ten obchod. A docela bych byl rad, kdybys napsal jak se jmenuje.

doplněno 21.10.12 14:02:

Na strankach servisu se pise pouze o oxidaci jako duvodu neuznani reklamace.

Co je presne napsano v reklamacnim protoloku? A s tim bych se obratil primo na servis, neresil to pres prodejce.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: nikishak*
Datum: 21.10.12 13:47
 

Telefon jsem koupil přes cybex.cz a posílám ho do autorizovaného servisu - Britex http://www.britex.cz/

Šedý dovoz to tuším není, ale jistý si nejsem. Na obalu mobilu je napsané CZE.

Nevím jestli je to originální záruční list, ale je přimo v originálním manuálu na posledních stranách, kde mi servis vždy dá razítko o provedené reklamaci + přiloží reklamační protokol.

doplněno 21.10.12 14:21:

Mohli by se ohrazovat tímto:
http://www.britex.cz/cs-cz/servis/záručnípodmínky.aspx
Citace: elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje), bylo-li zařízení připojeno na jiné než předepsané napájecí napětí

Napsali:
Vráceno zpět bez opravy z důvodu poškození systémové desky, stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami a smluvními postupy výrobce, fotodokumentace na www.britex.cz, na MT vyhořelá systémová deska, možná pouze nezáruční oprava na náklady zákazníka výměnou systémové desky a poškozených krytů za cenu 4750,- bez DPH

Telefon stál 4600 Kč.

Datum: 21.10.12 14:25
 
avatar
Napiš číslo zakázky, mrknu se na tu jejich databázi oprav na foto.
doplněno 21.10.12 15:14: Tak na fotce to spálené sice je, ale protože přístroj má baterii, NEMOHLO k tomu dojít přepětím, a ještě na takových místech! Ani bych se nedivil, kdyby to úmyslně spálili, aby to nemuseli opravovat... Zkoušel jsi mobil zapnout po vrácení ze servisu?
doplněno 21.10.12 15:17: Hledal jsem nějaké recenze servisu a zní jasně: Nejhorší servis v republice!
http://redaktori.blog.mobilma…uje-aneb-o-vycuranem-servisu/
doplněno 21.10.12 15:19: "Ja jsem koupil N95 u t-mobile které se zhruba po mesici pouzivani sam od sebe vypnul displej a tak jsem sel reklamovat.Reklamaci prijali stim ze se do mesice ozvou ubehl mesic a on se nikdo neozval tak jsem po 32 dnech od reklamace volal t-mobile co se deje,tam mi bylo zdeleno ze nevi co s telefonem je ale ze uz ho maji na kramě vracen z reklamace.Tak jsem si sel s radosti pro telefon ale ejhle v tmobilu mi rekli ze sem si to udelal sam a reklamaci mi neuznaji a kdyz jsem chtel vedet co se v telefonu pokazilo tak mi nikdo nebyl schopen ric co se pokazilo,tak jsem volal do servisu BRITEX kde telefon opravovali a predstavte si ani tam nevedeli co s telefonem je.Takze jsem poslal email do firmy BRITEX a zadal jsem vysvetleni.Poslali nejake nesmysli kdesi cosi.Takze sem napsal dalsi email ze se obracim na českou obchodni inspekci a budu žádat prošetření.Věřte nevěřte přišel e-mail z firmy BRITEX at telefon privezu knim do firmy
Milady Horákové 125
Kladno
Středočeský kraj
Česká republika
27201
ze se jeste na to jednou podivaji.Do tydne byl telefon opravený a samozřejmě na záruku."
doplněno 21.10.12 15:37:

Přesně tak, vyhrožovat, případně výhružky i plnit.

Je zajímavé, že fotka nemá žádná EXIF data... Taky mohli vyfotit jiný telefon...

 
Od: nikishak*
Datum: 21.10.12 15:07
 

8212062122

doplněno 21.10.12 15:08:

Je to číslo zakázky partnera

doplněno 21.10.12 15:23:

Telefon funguje po vrácení úplně stejně.

To mě teda celkem mrzí, že s tím Britexem jsou tak zlé zkušenosti, to jsem nevěděl. Ještě teď aby člověk kontroloval když si bude kupovat elektroniku jaký servis je jak solidní...

Takže tedy řešení je, poslat telefon zpět s tím, že požaduji vysvětlení a jinak nechám posoudit soudním znalcem popřípadně se obrátím na ČOI?

Od: petrvesely*
Datum: 26.10.12 20:24
 

Jooo Britex TAM JSOU MACHRI, podivej se na moji odmitnutou reklamaci mobilu a na jejich ZDUVODNENI a popis vzniku mechanickeho poskozeni, ktere jsem mel mobilu udelat: https://www.poradte.cz/elektr…ohnuta-systemova-deska.html#5

 
Datum: 22.10.12 18:42
 
avatar
Tyhle praktiky už dělají i kamenne obchody. Tchyně si koupila foťák v okay, dala ho opravit, v zakonne lhůtě 30dni to nestihli, čekala ještě jeden den, pak něco někde našli, mavali ji papírem před očima, ani neviděla co tam pisou, jestli je foťák opravdu její, a závada je prý způsobena pádem, takže má smůlu. Vyjádření si neprevzala, takže to prý pošlou opět zpět, protože s tim nesouhlasi a trva na opravě. Dnes už prostě člověk nemá jistotu ani v obchodech.
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.