Trn, na který se napichuje rohlík, bude pravděpodobně hliníkový, protože dutina v rohlíku je po stažení z trnu našedlá. Nevíte prosím, zda je to reklamovatelná závada?
Myslím, že vlastnost přístroje to nebude, takže bych se minimálně zeptal v obchodě co s tím a případně vyreklamoval.
janatris*
Jenže ptát se v obchodě je přesně ta chyba, které se nechci dopustit. Proto se ptám tady. Pokud chci vše vyřídit v rámci domluvy a bez obracení se na soud, vyřízení reklamace je de facto pouze na blahovůli prodejce, bez ohledu na její oprávněnost. Prodejce, ač má samozřejmě povinnost uznat oprávněnou reklamaci, toto v reálu vůbec nemusí udělat a může mi tvrdit, aniž by se jeho tvrzení zakládalo na faktech, že zbarvení rohlíků je zcela normální a zdravotně nezávadné. Proto chci být připravena už na první jednání - jedná se o závadu, či nikoliv? Je zbarvení rohlíků zdravotně závadné? Mám nárok požadovat nápravu (výměnu, opravu, vrácení peněz, to je jedno), nebo nemám? Na toto se přece nebudu ptát instituce, jejímž zájmem je reklamace odbýt a zamést. Prodejce se nebudu ptát, prodejci půjdu oznámit hotovou věc. Ale stejně děkuji za odpovědi a za váš čas
Cele generace jedli hlinikovym priborem z hlinikoveho nadobi a zdravotni komplikace z toho take nemam.
Osobne bych reklamoval.
janatris*
Promiňte, ale jisté komplikace na vás ten hliník zřejmě zanechal (generace jedli). (Promiňte vtípek.) Bohužel jako argument k jednání to není dostačující, jinak ale díky za podporu.
Pokud jste dodrželi doporučené metody (odstranění výrobních pozůstatků atp.) uvedené v návodu - reklamujte! Podle vašeho popisu je nedostatek prokazatelný...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.