Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prodejce už neexistuje kde teď reklamovat

Od: ramirator odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

v listopadu 2011 jsme koupily mobil u prodejce u nás ve městě ale ten už neprodává, zavřel prodejnu.U mobilu se vyskytla závada. Tak jsem se chtěl zeptat, co mám teď dělat a na koho se obrátit se zárukou.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

morriss
hodnocení

0x

Asi by to chtělo uvést více informací. Mobil se dá reklamovat i přímo u výrobce nebo si zjistit v databázi ekonomických subjektů, zda prodejce jen nezměnil adresu pobočky.

 

ohneta*
hodnocení

0x

Dobrý den, pokud máte vyplněný ZL, tak na autorizovaný servis.

 

mowla*
hodnocení

0x

Pokud máte vyplněný originál záruční list, obraťte se na záruční servis výrobce (dovozce) - podle značky... Můžete totéž, samozřejmě, zkusit i jen s dokladem o koupi, ale nemusíte uspět. Pokud ten mobil není z oficiálního dovozu (ale např. z Polska), pravděpodobně neuspějete vůbec...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]