Nejste přihlášen/a.
Ahoj,na novém mobilu SG Nexusu se mi objevili škrábance na displeji,nosím ho celou dobu v pouzdru a nevím,jak jsem k nim mohl přijít,na internetu kolují videa,jak do něj ryjou klíčema a nic.. Chci se zeptat,někde jsem četl a dokonce,jedna kolegyně z práce mi říkala,že jí prasknul displej a dala to do reklamace a oni jí ho opravili,nebo nabídli vrácení peněz - displej prý prasknul sám,prostě sám.. :D Nevím,ale každopádně jí to vzali do reklamace,prý to byl nějakej výstavní mobil a měli ho tam dlouho..Tak je možné nějak uplanit reklamaci i v mém případě?Myslím,že je to bráno jako opotřebení,nebo něco takového,ne?Dík..
Myslím, že máte smůlu. Záruka se vztahuje jen na výrobní vady a vady materiálu. To platí u záruk všeobecně. Prasknutí displeje může způsobit chyba při výrobě (vnitřní pnutí), ale těžko se Vám displej poškrábe díky výrobní vadě. Za to mo může jen a pouze zacházení.
doplněno 16.10.12 13:08:Zkusit to samozřejmě můžete, přinejhorším Vás s tím vyhodí.
Někdy se stane, že špatnou montáží displeje dojde k pnutí a časem displej praskne - sám od sebe, v tom případě reklamaci uznají, škrábance jsou známkou používání, to rozhodně na reklamaci není.
Taky si myslím.. Já ještě navíc jsem to chtěl přeleštit,tak jsem to poškrábal víc - zkoušel jsem ty fígle s pastou a tak..Ptal jsem se kamaráda,který dělá u O2 a ten řekl,že by to asi nemělo smysl,koupím folii a nebude to vidět,kdyby jsem to aspoň neskoušel rozleštit já vůl,kdyby jsem poslouchal lidi kolem sebe,život by byl o dost jednodušší..
Tak jsem byl na prodejně,mluvil jsem s kamarádem,který u O2 dělá,tak říkal,že to na reklamaci není..A potom ještě s tou paní,přímo té,u které jsem mobil kupoval,taky na O2 prodejně,ale jiné,ptal jsem se jestli to třeba není nějaká vada,jakože špatná vrstva toho tvrzeného skla,které tam má být,tak říkala,že ne..Že to asi na reklmaci nebude,nechtěl jsem dělat nějaké scény a vydupávat si tu,když oni by to stejně asi nevzali,to je prostě opotřebování no.. :/ To je asi jako kdyby to někdo zkoušel s novým lakem u auta,které si odře.. A možná bůhví,co by s tím mobilem v té reklamaci udělali..
No já nevím, ale já jsem s leštěním měl vždy dobré zkušenosti, jsou ale mobily co mají na plastovém "okně" takovou tenkou tvrdší vrstvičku, ta když se poruší tak je to po leštění jenom horší a horší, jak se odlupuje...
Možná se by stálo za to "hodit oko" na Aukro, je tam k mání mnoho náhraních dílů a levně.
Škrábanec není vada, kterou by vyřešili zárukou, opravdnu ne.
Prasklý displej může být konstrukční nebo výrobní vadou, potom je reklamace uznána, pokud není znatelné mechanické poškození.
Reklamaci snad ani nezkoušejte, budete 30 DNÍ BEZ TELEFONU A PAK SE vÁM VRÁTÍ V PŮVODNÍM STAVU...
doplněno 21.10.12 22:37: ... omlouvám se za Capslock, odeslal jsem reakci bez kontroly...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.