Nejste přihlášen/a.
Kontrola stavu nabití autobaterie je kontrolována modulem na fotografiích. Tedy měla by být, předpokládám, že na krajní kontakty přepínače jde + pol z každé autobaterie, na krajní svorku - pol a na střed přepínače nevím co zapojit?
Má někdo s tímto zapojením zkušenost, nebo ví jak na to, aby stav obou autobaterií byl správně indikován? Dík za pomoc. K.
No na kraje přepínače připojit ty baterie, na ten kontakt vedle (-). Co ještě chcete připojovat? Střední kontakt přepínače vede do plošného spoje a právě podle přepnutí vypínače bude fyzicky spojen s levým nebo pravým kontaktem. Pokud to nefunguje, bude chyba někde přímo na zařízení, špatná součástka nebo navrhnutý/vytvořený plošný spoj.
No odpověděl jste si sám. Kam co přijde. Může to být taky obráceně. Poznáte to podle toho, kam vede vývod č.4 toho integráče co tam je z druhý strany. Myslím, že je to nějaký dvojitý operák. LM358. MCP602 nebo něco podobného. Tyhle operáky mají na pinu č.4 minus. Na pinu 8 plus. Podle toho poznáte které póly baterií kam přijdou. Napájené to bude z měřených baterií. To znamená, že stačí připojit ty 4 vývody od baterek. Nic víc. A svítit to bude jen při testu. Tedy bude-li vypínač v poloze I nebo II.
Dík za odpovědi. Nevíte kdo je výrobce? U fy Truma jsem to už nenašel, je to už asi starší výrobek. Ale díky za všechny odpovědi. K.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.