Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, chci se zeptat, jestli můžu při třetí reklamaci mobilního telefonu požadovat vrácení peněz? Někdo mi říkal, že ano, ale já jsem na vážkách, protože na reklamačním papíře mám 4 kolonky pro reklamaci. Chci vědět jestli už při třetí opravě mohu požadovat vrácení peněz. Také mě trápí otázka, jak mám peníze požadovat, jestliže mobil je koupený přes internet a já ho musím na reklamace posílat prostřednictvím české pošty.? Předem děkuji za odpověď.
Ano při třetí uznané reklamaci můžete žádat o vrácení kupní částky, ale jen v tom případě že se jedná o třetí stejnou závadu. Žádat o vrácení kupní částky lze ale požadovat i při čtvrté reklamaci - každá jiná závada. Shrnuto: při třech stejných nebo při čtyřech jiných uznaných závadách lze požadovat o navrácení kupní částky. A jakým způsobem vám zašlou peníze tak na tom se musíte dohodnout. Vetšinou to posílají na účet a mají na to snad i měsíc.
doplněno 10.10.12 21:26: Tak jsem odpovídal stejně jako kolega
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.