Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace telefonu

Od: matio* odpovědí: 3 změna:

Dobrý večer, chci se zeptat, jestli můžu při třetí reklamaci mobilního telefonu požadovat vrácení peněz? Někdo mi říkal, že ano, ale já jsem na vážkách, protože na reklamačním papíře mám 4 kolonky pro reklamaci. Chci vědět jestli už při třetí opravě mohu požadovat vrácení peněz. Také mě trápí otázka, jak mám peníze požadovat, jestliže mobil je koupený přes internet a já ho musím na reklamace posílat prostřednictvím české pošty.? Předem děkuji za odpověď.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fino97*
hodnocení

5x

To zalezi na zavade.pojud se projevi 3x stejna,nebo 4x jina,mae narok na odstoupeni od smlouvy.tedy pokud vam napr.u mobilu 3x prestal fungovat fotak,mate narok na odstoupeni

doplněno 10.10.12 21:22:

A penize by vam meli poukazat na ucet

 

mipro*
hodnocení

5x

Ano při třetí uznané reklamaci můžete žádat o vrácení kupní částky, ale jen v tom případě že se jedná o třetí stejnou závadu. Žádat o vrácení kupní částky lze ale požadovat i při čtvrté reklamaci - každá jiná závada. Shrnuto: při třech stejných nebo při čtyřech jiných uznaných závadách lze požadovat o navrácení kupní částky. A jakým způsobem vám zašlou peníze tak na tom se musíte dohodnout. Vetšinou to posílají na účet a mají na to snad i měsíc.

doplněno 10.10.12 21:26:

Tak jsem odpovídal stejně jako kolega :)

matio*

a kam mi peníze pošlou v případě, že nemám účet?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]