Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, již nějaký čas uvažuji o koupi herí konzole. Když jsme si pročítal stránky alzy, našel jsem Xbox360 a dokonce za přijatelnou cenu.
V herních konzolí jsem naprostý laik a amatér a tak by se chtěl zeptat, zda se i xboxy podobně jako počítače rozlišují podle výkonu (cena/výkon), nebo draží xbox je stejný jako ten levnější, jen jsou k němu přidány další bonusy (hry apod)? A pokud se na ten výkon hraje, za jakou cenu by se dal pořídit úplný ne šunt?
Není to o výkonu. Jde pouze o to, jak velký vnitřní harddisk to má, pokud nějaký a jestli je součástí nebo není to tzv. pohybové ovládání Kinect. Dobré porovnání by mohlo být tady: herni-konzole.heureka.cz/...
zkus se jetšě kouknou na Playstation-exkluzivní hry,hraní s kamarády a multiplayer zdarma,značka SONY,pokud by ses chtěl na něco ohledně Playstation 3 zeptat,napiš mi do zpráv,jsem jejím vlastníkem
paly station a xbox 360 jsou dvě odlišné konzole. Play station ma například volné hraní online her avšak hry jsou draší. Oproti tomu xbox patří pod microsoft konzole se většinou spojuje s xbox.com a učtem bez placeného učtu se nedají hrat online hry přes internet oproti tomu když už máš placený učet mužeš některé hry s elektronickou licencí zakoupit podstatně levněji. Přikládal bych se k tomu aby sis vybral konzoli podle toho jakou maji tý přátele popřípadně se poohlídl po hrách které by sis rád zahrál. Některé hry nejsou pod xbox některé zase pod Play station . Já vlastním Xbox a jsem spokojen. pokud chceš konzoli používat ve spojení s internetem určitě vyber tu s integrovaným pevným diskem oproti 4 G vnitřní paměti nejlevějších modelu. Pokud chcete u konzole blbouut ve více lidech a před televizí máš dost prostoru zvaž návikové a zábavné ovladaní pomoci technologie kinect .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.