Připojení k Wifi

Od: Datum: 16.09.12 17:51 odpovědí: 3 změna: 16.09.12 18:11

Dobrý den,jsem tak trochu laik a chci se zeptat jak mít jistotu že mi internet nepřeskočí na placený internet.Můj telefon to občas dělá tak jak nějak vypnout 3g internet a být jenom na Wi-fi?Děkuji za odpovědi.S pozdravem beerby33 :D

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 16.09.12 17:53

Vůbec by nebylo od věci netajit typ telefonu...

*haha**uf*

Datum: 16.09.12 17:58

Dobrý den,

záleží jaký máte OS. Pokud android, tak postupujte takhle: najedtě si do Nastavení pak na Mobilní sítě a odškrtněte volbu Použít datové pakety. Pokud tohle provedete, vypnete tak internet přes operátora a můžete jet v pohodě jen na wifi. Tohle je návod na android 4.0.,pokud máte starší postup bude podobný.

Pokud máte mobil s jiným OS, nastavení bude podobné jako u androidu, ale postup vám neřeknu.

doplněno 16.09.12 18:00:

vynechal jsem jeden bod . Natavení - Další nastavení - Mobilní sítě

Datum: 16.09.12 18:11

Pokud máte T-mobile postupujte takto. Buď přes web, nebo rychleji přes operátora (4603 zdarma) stačí požádat o blokaci 3G internetu. Takto jsem to vyřešil já. A během půl hodiny i když jsem zapnul 3G síť mobil se nepřipojí. Jednoduché a spolehlivé. Odblokování a blokace je rychlá a zdarma. Dělám to přes internet docela často. Někdy si koupím nějaký balíček tak si to odblokuji. Když skončí tak to zase bloknu.

doplněno 16.09.12 18:12:

Vypnutí v nastavení nedoporučuji, protože když ve stavové liště kliknete na 3G síť opět se zapne. Mi osobně se to občas stalo. (android)