Dobrý den sháním ovladač a nebo fimvare pro Mp3 Mat 140 mr. Nemám k tomu cd a můj počítač mi ho nenajde tak mi prosím někdo napište odkaz na stránky a nebo mi ho pošlete na můj email ten je tomsino@seznam.cz . Tak jestli má někdo stejný problem tak mi napište co stím mám dělat předem děkuji za odpověd.
Když ti ho počítač nenajde, tak je možný že zlobí akorát paměť - taky se mi to už stalo. Stačí naformátovat a je po problémech
smoula*
A já jsem uplnej laik a nevím jak to mám naformátovat. mám počítač jen chvilku tak v tom ještě nejsem moc zběhlí jestli mi můžete ještě poradit. Jinak předem děkuji za odpověd.
acemcintosh*
Naformátujete to jednoduše: připojte přehrávač k počítači, spusťte Tento počítač a pravým tlačítkem klikněte na disk reprezentující ten váš přehrávač. Z nabídky která se otevře, vyberete položku Naformátovat a pak již jen spustíte formátování (souborový systém bych dal FAT, ale ten tam je asi implicitně).
smoula*
Tak jsem to zkoušel ale bezvýsledně vůbec se mi to tam neukáže v té složce Tento počítač . Zkoušel jsem to i přes Ovladací panely stim že to aspon najde ale stejně bez výsledků. Tak mi poradte ještě něco abych to rozchodil a rozumělo si to s mím počítačem. V počítači mám nainstalované Visty Home Edition. Tak mi snad nějak ještě poradíte.
acemcintosh*
A není přehrávač nějak mechanicky poškozen? (špatný kontakt v konektoru...) Na jiných počítačích jede v pohodě? Předtím vám to šlo, nebo to dělá už od začátku? Každopádně toto je dost divné a pokud přehrávač máte v záruce, neváhejte jej reklamovat...
smoula*
Tak mi to dělá od začátku. Mp3 není nová je starší koupil jsem jí přes inzerát tak k tomu nemám ani žadné podklady. Tak to mi asi nepomůžete že jo. Tak mi asi nic jiného nezbyde než navštívit bud nějakou opravnu a nebo jí vyhodit. Děkuji za odpovědi .