Nejste přihlášen/a.
DoBRÝ DEN mam pomaly internet a platim za větši rýchlost kterou nemam kde se mam obratit? DĚKUJI
Nedávno jsem řešil stejný problém. Rychlost připojení byla 10x pomalejší než rezervovaná, poslat fotku emailem byl nadlidský výkon, a stáhnout dokument o velikosti pár kb v PDF trvalo hodinu. Nakonec se ukázalo že je vadný síťový kabel z routeru. Zkuste se obrátit na poskytovatele, aby k Vám poslal svého poskoka který má potřebnou techniku na zjištění závady, víc bohužel dělat nemůžeme.
Záleží na tom, co preferujete. Jde-li Vám o rychlost, asi budete muset zvolit jiné připojení (pravděpodbně dražší).
___ Jde-li Vám o to, že nechcete platit za něco, co nedostáváte, reklamujte písemně u poskytovatele, a žádejte zpětně takovou slevu z tarifu, aby výsledná cena odpovídala skutečné rychlosti. Osobně bych dala druhé variantě přednost - sjednánu budete mít stále vyšší rychlost, už máte vyzkoušeno, jaké rychlosti dosahujete, takže by sleva měla kompenzovat nižší rychlost.
Sjednáte-li si vyšší rychlost za vyšší cenu, steně nebudete mít záruku, že sjednané rychlosti dosáhnete. Operátoři totiž mohou používat (legálně!) v názvech i ve smlouvách maximálně možnou rychlost, přestože ta ve většině případů není dosažitelná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.