Nejste přihlášen/a.
Ahoj, když mi přijde mms, mám ve zprávě pouze hodiny s nápisem "Stahování" ale nikdy se ta zpráva nestáhne a nezobrazí?...internet mám i přes wifi jsem to zkoušela, nevíte kde je problém? díky
Dobry den, ja mam HTC Wildfire S a delal mi to same .. volala jsem na linku htc a tam mi rekli dle IMEI cisla ze je to zavada telefonu, ze to mam jit reklamovat... ted mam tel. jiz ''spraveny'' preinstalovany software, ale i tak to blbne take to muze byt tim, ze to nemate nastaveno doporucovala bych zavolat popsat problem a oni vam pomohou ... linka je zdarma
tel. : 800700741 a nebo muzete online chatovat s podporou na htc.com/...
teď jsem se z online chatu dozvěděla, že to může být starou SIM kartou (moje je stará 6 let), myslíte, že je to možné?
To je hloupost podle mého názoru, já mám ještě starou Eurotelí SIMkartu někde z roku 2003 a funguje mi i v nejnovějších smartphonech naplno, tedy i MMS jak příjem, tak i odeslání.
Kde jste teleofn kupovala, tma ho běžte reklamovat, pokud to je v záruce. Pokud ne, do servisu s tím. To není normální, to je závada.
SIMkou to nenim taky se mi to snazil ten v obchode nakecat tak jsem si ji nechala vymenit... marne je to vazne zavada muze tam byt firmware ktery mms blokuje
zajdete tam s tim do 6 mesicu mte narok na vymenu zbozi pri 1. zavade... ja kdyz ten mobil mela v tomhle stavu tak se mi s tim delal snad hodin ne vkuse ale skoro kazdy den jsem tam byla a nakonec tam museli preinstlovat software nb co.. stejne mi to nefunguje na sto procent, ale tak aspon ze neco... preju hodne stesti a snad to brzy vyresite
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.