Jak naladit cz programy na Mallorce

Od: Datum: 04.08.12 14:02 odpovědí: 10 změna: 05.08.12 22:08

Dobrý den , prosím o radu , jak naladím české programy na Mallorce . Zatím sledujeme volné německé programy na Astra 1 . Z Česka jsem si dovezla kartu skyling , kterou jsem používala v Česku ( i s přístrojem , ve kterém funguje i nová karta VÝMĚNA , vše vyzkoušeno v ČR ) . Už jsem žádala o pomoc technika , ale ve Španělsku na vše potřebují více času , tak chci mít své informace . Dočetla jsem se , že by tu mělo být pokrytí panevropského svazku , ale už nevím , když přesměrujeme sat na astru 3b , jest-li naladím i ty programy , které jsou na astra 1 . Děkuji všem za radu .

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: des*
Datum: 04.08.12 14:20

Ve Španělsku je s čs programy probléma a na Mallorce nechytnete nic.

Ohodnoceno: 1x

Od: bena*
Datum: 04.08.12 14:29

Des má pravdu, je s tím hroznej problém, známý tam teď byli a ani si neškrtli. jediný řešení je asi vzít počítač s internetem a pustit si televizi přes internet [ideálně přes wifi, aby to mělo nějakou rychlost]na spustit.cz nebo zapni.tv. Dobrý je mít nainstalovaný nejnovější Adobe Flash Player a mít po ruce VLC Media Player [stačí portable verze,tak je bez instalace, stačí ho rozbalit přes toho průvodce].

Od: kikis*
Datum: 04.08.12 22:01