Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Stavba zesilovače

Od: zeppelin* odpovědí: 7 změna:
Zdravim, chci se zeptat jestli nekdo nevíte jak to udělat abych měl u tohoto stavebnicového zesilovače conrad.cz/... regulaci hlasitosti-jak a kam zapojit potenciometr. Chci prostě k němu připojovat různě-mp3 přehrávače, dvd a tak...a regulovat si hlasitost na tom zesilovači Díky jsem začátečník.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

0x

Zeppeline.

Tvoje představy jsou veskrze naivní.To,co máš k dispozici od Conráda,nebo si to teprve chceš pořídit,je výkonnový zesilovač.Bez detailního schematu jej ani neuvedeš do chodu.Pokusím se ti aspoň nastínit tvoje potřeby.

Řetězec bloků zesilovače,schopného zpracovat a zesílit signál od jakéhokoliv zdroje sestává:

1. Vstupní zesilovač nebo předzesilovač.

Přizpůsobí vstupní impedanci zdroje signálu ke vstupu do zesilovače.Má různě korigované vstupy pro každý zdroj analogového signálu.

2. Korekční zesilovač .

Připojuje vstup k výkonovému zesilovači a umožňuje korekci výšek,basů a celkové úrovně signálu.Stále se pracuje s napětím signálu od 0,2-0,5 V.

3. Výkonový zesilovač.

Umožní zesílit napětí signálu z úrovně korekcí na napájecí napětí zdroje a tím stanovuje max výkon Zařízení.

Z těchto funkčních bloků musíš vycházet.

4. Napájecí zdroj.

Umožní dodat proud pro napájení všech bloků a jeho výkon stanovuje výkon celého zesilovače.

JABRAKA

zeppelin*
hodnocení

Aha...tak ti moc dík, ale nejde mi pořád do hlavy proč je ten Conrad opatřen už konektory pro vstup? Navíc mám k němu návod kde se píše že je to dělané do aut a rovnou připravené k zapojení? Díky za další odpověď.
zeppelin*
hodnocení

Ještě Edit: takže pokud bych nechtěl tu regulaci hlasitosti tak bych ten korekční zesilovač nepotřeboval že jo? A ten předzesilovač stejně potřeboval-takhle to je? Dík.

jabraka*
hodnocení

0x