Prosím o radu.Tak jsem si jako naprostý laik zakoupil také domácí pekárnu chleba Eta Harmony 2149.Co naplat,že jsem se držel návodu k obsluze,když jsem si nevšiml v krabici přiloženého papírku.Tam stálo ,že se musí nejprve nechat pekárna vypálit 20 minut při vložené pečící nádoby.Tu jsem tam samozřejmě nedal a neštěstí je tady.Průzor do pekárny se nám roztavil,takže je tam špatně vidět.Na krabici stojí,že je skleněný,což není pravda.Má z vás někdo podobnou zkušenost?Jak jste postupovali?Dá se vyměnit,a za kolik.Náš první chleba jsme sice upekli,ale naše počáteční nadšení ..no nevím.
Musím se přihlásit ke stejnému problému. Na rozdíl od Vás jsem neměl žádný přiložený papírek. Snad poprvé jsem si přečetl návod a zatímco žena myla a vysušovala mísu zapnul jsem vypálení na 20 min. Nejdříve jsem si myslel, že se průzor zapotil, ale po otevření víka bylo už pozdě. Volal jsem do servisu ETA Křižíkova 75 Praha. Kde mi paní vysvětlila, že je logické dát nejdříve mísu a pak vypalovat. Když jsem chtěl citovat návod , kde nebylo ani slovo o nezapomenutí vložení nádoby, došlo k pohotovému položení telefonu z její strany. Předtím mi ještě řekla že samotný průhled se neprodává a celá dvířka, které momentálně nejsou, stojí asi 158Kč. Zatím peču s poškozeným průhledem a cleba mi chutná.
Dobrý den,též vlastním tuto pékárnu a nemůžem si ji vynachválit. Ale nezoufal bych a uplatnil bych reklamaci a myslím si,že dopadne kladně. S tímto podnikem mám dobré zkušenosti. To,že jste ji nedal vypálit nemá na tuto Vaší závadu vliv.
jj, rozhodne tvrd, ze jsi postupoval podle navodu... a pokud by to prokazatelne nebyla pravda, tak to sved na manzelku, ale ze se ti dusovala, ze to delala spravne :D
Na základě příspěvků jsem zavolal na servis ETY v Hlinsku. Zde přiznali, že návod není jednoznačný a průzor mi bezplatně zaslali do dvou dnů v obálce. Takže spokojenost, ale druhý den začal problém s neotáčejícími metlami tzn, že je nyní v opravě.