Nevyžádané sms

Od: Datum: 08.07.12 16:23 odpovědí: 4 změna: 08.07.12 21:18

Ahoj, chci se zeptat, začali mně chodit smsky typu.., pokud chcete dokončit registraci přejděte na stránky blabla...furt dokola, už mě to dost štve a nyní mi dorazila udajně sms z citibank..: Vazeny kliente, Vase zadost o CitiPujcku byla predbezne schvalena. Budeme Vas kontaktoavat za ucelem dohodnuti schuzky. Citobank. Nemam ani ucet u citibank, nikdy jsem uver nemela. Co s tim delat? Misto cisla se mi objevi jen napis, treba "Citibank".. Co dělat s takovýma nevyžádanýma smskama?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 08.07.12 16:47
 

Dobrý den.

Já takové sms mažu, nereaguji na ně. Pokud mě dále odesílatel sms kontaktuje telefonicky, řeknu mu, že si nepřeji, aby mě telefonicky nebo formou sms obtěžoval.

 
Od: hop®
Datum: 08.07.12 17:17
 
avatar

Ignorovat. A příště veškeré nabídky na jakékoli služby jednoznačně odmítat! Včera mi volal operátor od O2. Poslal jem ho do patřičných mezí s tím, že pokud budu chtít svůj tarif změnit, podívám, se na internet a svoji samoobsluhu a případně změním sám - je dobré se ještě opakovaně zeptat na identifikaci volajícího - pokud bude volat opakovaně, nahlásím a on přijde o práci...

 
Datum: 08.07.12 18:58
 
avatar

Nezadala jste tel. číslo při registraci na některý web (např. OpenID nebo MyOpenID ověřuje vedle e-mailu i SMSkou)? Jestli ano, pročtěte si na webu všeobecné obchodní podmínky (VOP).

Ve VOP by mělo být uvedeno, s čím vším souhlasíte, i jak souhlas se zasíláním zpráv odvolat. Pokud VOP neuvádějí, jak byste mohl/a souhlas zrušit, zašlete majjiteli e-mail (kopii si nechte uloženu), v němž mu sdělíte, že odvoláváte svůj souhlas se zasíláním zpráv, a že si do budoucna nepřejete žádná sdělení od něj ani od třetích stran.

doplněno 08.07.12 19:04:

Už několik let odkliknu v e-mailu ověřovací link, který mne převede na web, kde jsem se právě zaregistrovala. Většinou bývám rovnou přihlášena. Odhlásím se a po chvilce se znovu přihlásím. Poté ze zadaného e-mailu poskytovateli napíšu, odvolám souhlas se zasíláním zpráv od něj i od třetích stran a informuji jej o tom, že v případě jakékoliv nevyžádané zprávy budu kontaktovat Úřad pro kontrolu osoboních údajů.

Zabere to jenom chvilku a fuguje to.

doplněno 08.07.12 19:08:

Ještě jedna možnost: Zavolejte svému operátorovi a sdělte mu, že si nepřejete žádné zprávy ani kontakty marketingového charakteru - pak už by Vás mohli kontaktovat pouze třetí strany, jež nepřebírají databáze od operátorů, ale čísla si generují podle předvoleb. Operátor už Vás nabídkami otravovat nebude.

 
Od: bena*
Datum: 08.07.12 21:18
 

Podobná SMS mi přišla asi minulý týden v úterý a asi ve čtvrtek mě volala infolinka z O2 a tam jsem to operátorce řekl narovinu, pokud mě budou obtěžovat různými SMSkami a budou mi volat a nabízet nějaké služby, takže prostě od nich odejdu a je to.

Musím zaklepat, zatím nic nepřišlo nebo mi nikdo nevolal. Ale pokud jo, tak prostě jdu U:fonoj (to jsem ji přímo řekl, protože jít k Vodafonu nebo T-Mobilu to je jako jít z deště pod okap, na U:fon se sice taky nadává, ale v drtivé většině případů na jejich internet, ale to tu řešit nebudem), sice budu muset mít nějakej jejich telefon, který je jednoduchý, nemají podobný telefon jako Nokia E90, ale na volání a SMS, případně internet v mobilu tam maj něco a je to.

Jinak operátorský oligopol O2+T-Mobile+Vodafon normálně údaje svých klientů dávají třetím stranám, říkají tomu externí partnerské firmy tuším, které pro ně dělají. Zkouší lovit nové dušičky, nabízet služby a tak. To mě asi před dvouma měsícema taky volala nějaká p*ča, která mi lhala do uší. Na O2 prodejně jsem jim to pak řekl, co mi nalhala a že mi bez mýho svolení aktivovala Internet v mobilu za 150Kč měsíčně. A to jsem pak ještě volal na infolinku, tam jsem se nechal spojit s operátorkou a tý jsem to taky řekl, že jestli ještě jednou takhle sprostě budou jednat se zákazníky, tak jdu pryč. Ale teď mě dost štvou ty jejich nabídky, protože začli obtěžovat víc, než před lety (nebo to aspoň tak cítím). Takže už jsem jim dal takové "ultimátum".

Takže tazateli, počkejte až Vám někdo zavolá z O2 (ne jménem společnosti O2, na to pozor, to volá nějaká ta externí firma), tak jim to řekněte na rovinu, že jestli budou takhle obtěžovat, odejdete pryč. Je možné, že se trošku sníží počet nabídek, ale třeba to něco přinese. Externí a různý jiný firmy budou volat a SMSky posílat, ale s tím asi nic dělat nejde.

Hlavně nikde nezadávejte telefon ani beřejně ho nepište. ANi na Facebook a podobný si ho nedávejte a nikde neuvádějte řpi registraci. A jestli Vám facebook bude vyčítat, že máte slabě zabezepčen účet, ať si tam napíšete i teleofn, tak to ignorujte.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.