Systémová deska

Od: Datum: 26.06.12 12:22 odpovědí: 5 změna: 26.06.12 13:03

Zdravím, dá se, prosím, nějak poznat, zda mi při reklamaci nebyla vyměněna systémová deska? Vůbec této oblasti nerozumím, takže to bude asi blbý dotaz, ale mám telefon Samsung Galaxy i9000 S. Když jsem ho dával do opravy, tak horní lišta, která, když se rozbalí, tak vyjede Wi-fi, Bluetooth, atd., tak byla předtím úplně jiná než je nyní po opravě (hlavně graficky). Čím to, prosím, je? Může to být vyměněnou syst. deskou? Díky za odpověď


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 26.06.12 12:39
 
avatar

Pokud by měnili sytémovou desku, změnilo by se výrobní číslo IMEI, které zjistíte zadánám kódu *#06# což není pravděpodobné. Nepíšete o jakou reklamaci se jednalo, součástí opravy ale bývá nahrání nového firmware, pře čemž se telefon nastaví do jakéhosi výchozího stavu. Pokud jste si horní lištu nadefinovala sama, toto nastavení mohlo přehráním zmizet. Stačí si znovu nastavit telefon podle svých požedavků.

 
Od: adammmm
Datum: 26.06.12 12:44
 

Takže to asi bude firmwarem, je mi jasné, že se mi moje uložení zrušila, ale jde tam o vzhled a uspořádání, nijak jsem to neměnil ani před opravou ani teď a je to jiné, takže to asi bude tím firmwarem... Syst. desku mi měnili již dvakrát a ani jednou se IMEI nezměnilo, respektive je pořád stejné. Jak je to možné? Díky

Od: mowla*
Datum: 26.06.12 12:55
 

U většiny telefonů lze IMEI měnit - tedy je, zřejmě, servisní technik změnil na ´k telefonu patřící´...

 
Od: hop®
Datum: 26.06.12 12:56
 
avatar

Píšete, že této oblasti nerozumíte a přitom si kontrolujete IMEI? To většina uživatelů nedělá...

Změnit IMEI není jednoduché a bývá při tom nutné spolupracovat přímo s výrobcem. Pro servis je jednodušší přelepit štítek s novým IMEI pod baterií. Spíše myslím, že Vám základní desku nevyměnili...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: adammmm
Datum: 26.06.12 13:03
 

Ano, nerozumím, tak ale kontroloval jsem si to v reklam. protokolu a na záručním listu a také na základě troho kódu, který jste mi napsal... Hm, tak pokud to jde změnit a nedá se to dohledat, tak to je špatné.

Může mi tedy prosím někdo z vás vysvětlit, když mi dvakrát měnili syst. desku, jaktože mám stejný IMEI jako při koupi telefonu? Podle toho, co tu někteří psali, tak po výměně syst. desky měl být jiný. Moc díky

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.