Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Třetí reklamace telefonu

Od: adisek99 odpovědí: 7 změna:

Zdravím, potřeboval bych poradit s reklamací telefonu od T-M. Již dvakrát jsem reklamoval telefon, jako důvody byly uvedené, že se telefon zasekává a sám vypíná. Dvakrát mi byla reklamace uznána, byla 2x vyměněna systémová deska, teď jsem měl stejný problém, do protokolu jsem uvedl, že telefon nechci opravit a že chci odstoupit. Po týdnu mi volali s tím, že telefon mám opravený a můžu si ho vyzvednout. Na operátora jsem volal a tam mi bylo řečeno, že závadu, kterou jsem nahlásil, tzn. samovolné vypínání telefonu (to bylo již potřetí, co jsem tuto vadu reklamoval, dvakrát mi to uznali a vyměnili právě tu systémovou desku), odstranili. Problém byl podle nich v baterii, kterou mi vyměnili, takže byla provedena záruční oprava (již třetí). Můjt dotaz spočívá v tom, jestli náhodou bych neměl právo již teď na vrácení peněz, když byla 3x ta stejná vada, tzn. samovolné vypínání telefonu. Nebo to T-M bude hrát na to, že to bylo způsobeno dvakrát "vadnou" syst. deskou a potřetí baterií? Nevím, přijde mi to divné, přece mě nezajímá, co byla příčina té vady, podstatné je, že se projevila potřetí ta samá vada, ne? Díky všem moc za odpovědi. Adam

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Na vrácení peněz máte právo, projeví-li se 3x stejná, nebo 4x různá závada. T-M se k zákazníkům, kteří něco reklamují, příp. si stěžují, chovají vyloženě prasácky. Zrovna řešíme jeden případ s ČTÚ.

Trvejte na svém a vytrvejte!

 

hodnocení

0x
avatar hangar

Ono stačí dojít s nějakým člověkem který má v ruce klidně i vypnutou kameru nicméně lidi dost přeonačí a s prodejny TM tuším by přeonačili 2x...

Tady to lze krásně vidět i když to není uplně ideální případ...


 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Dle zakonu musis o navraceni penez za 3x stejnou zavadu chtit vraceni penez. Tedy musis pozadat o zapis do reklamacniho protokolu ze chces vratit penize, servis pokud uzna ze opravdu je zavada, tak TM vyplati penize.

 

adisek99
hodnocení

Díky za odpovědi. Já vím, že právo na vrácení peněz mám při třetí stejné vadě nebo při čtvrté různé vadě, ale nevím, jak je to myšlěno přesně. Jestli je tam důležitá ta příčina, tzn. že dvakrát to vypínání bylo tou syst. deskou, kterou vyměnili, a teď to je vypínání způsobeno baterií a nebo to zahrají na to, že dvakrát byla vada syst. desky a teď potřetí to nebyla syst. deska, ale vada baterie. A nebo to zahrají na úplně jiný problém, hlavně, aby to nebyl ten samý, který se již dvakrát reklamoval, tzn. samovolné vypínání. Ještě jsem tam pro ten telefon nebyl, než tam půjdu, tak si to chci radši vše ověřit, ať tam na mě něco nezkouší, ptž mi je jasné, že se jim nebude chtít vracet mi peníze, telefon stál 12 000 Kč. Pokud tam půjdu a řeknu jim, že s tím nesouhlasím, tak pak bude potřeba zaplatit znalce nebo jak se postupuje v takovém případě? Díky. Adam

majsterjoe*

no pochopitelne muzes narazit na neseriozniho prodejce, stejne tak jako na servis, ktery spolecne s TM budou delat vse proto, aby nemuseli vracete penize. respektive je to starosti TM. Ty musis rict ze je to stejna zavada a ze chces vratit penize. Servis ti rekne ze je to necim jinym a opravi a vrati ti to zpet. No a ty pockas a doneses jim to za tyden bud se stejou zavadou a nebo jinou a k tomu uz by nemeli nic rict. Ale pozor, pokud se nemylim, tak na baterii je pouze pul rocni zakonna doba na reklamaci.

A pokud ti neuznaji a ty si presvedcen o tom, ze chyba je opravdu v telefonu, pak je muzes upozornit soudnim znalcem, nebo si ho rovnoou zaplatit a s vysledkem jit k soudu, kde to muze trvat mesice, nebo i roky. Pokud vvyhrajes, TM ti proplati i toho soudniho znalce. Ale kdo by mel chut se s nima po nekolik let dohadovat, co?

adisek99
hodnocení

Já si taky myslím, že na baterii je jen půl roku záruka a já telefon mám i s baterií již rok a půl. Právě nechápu, když už je to baterií, tak proč mi tu reklamaci uznali, když je na tu baterii právě jen půl roku záruka. Pokud by to opravdu bylo tou baterií, tak mi neměli reklamaci uznat vůbec, natož baterii měnit (provést záruční opravu), ne? Takže je to zvláštní. Přijde mi to tak, aby to nahráli na jiný problém, jen aby ty peníze vrátit nemuseli. Samozřejmě při předávání telefonu jsem sdělil, že chci odstoupit, mám to i v protokolu uvedeno.

 

stik*
hodnocení

0x

Ahoj, nevím o tom žeby v dnešní době šlo odstoupit od t-m. Také bohužel jsem nezjistil z tvého textu, jestli jsi telefon koupila jako samostatně či s nějakým tarifem či prodloužení smlouvy. (Co se týče odstoupení)
Teď trochu praxe
Nevím, jak daleko to chceš dotáhnout ale, jestli ti jde oto aby podobné společnosti snámi naorali, tak ti poradím toto.
1. Zajdi (pošli) do jakéhokoli značkového mobilního servisu (doporučuji to servisákovi vysvětlit - oco se jedná)
2. Nech si potvrdit závadu, papírově s razítkem
3. Zajdi na prodejnu t-m , ukaž jim doklad od značkovky, kde mají závadu a k tomu jím předlož odstoupení od smlouvy.
Ty budeš vědět jistě, že se jedná o tuto závadu a oni ti nebudou věšet bulíky na nos... Možná zjistíš že nic ani neměnili
Já jsem to udělal stejně u Vodnářů (O2).
PS2. Proč se tak děje?
Když jsem pracoval pro společnost Vodafone, často sem se setkával z reklamací, ale, co mě zaujalo, byla jedna věc, postup reklamace je dán a není nějak proti zákazníkovi a myslím si, že to je tak v každé tel. firmě. Přístup zaměstnanců k reklamaci jako takové už nebyl tak jasný...
Ahoj, nevím o tom žeby v dnešní době šlo odstoupit od t-m. Také bohužel jsem nezjistil z tvého textu, jestli jsi telefon koupila jako samostatně či s nějakým tarifem či prodloužení smlouvy. (Co se týče odstoupení)
Teď trochu praxe
Nevím, jak daleko to chceš dotáhnout ale, jestli ti jde oto aby podobné společnosti snámi naorali, tak ti poradím toto.
1. Zajdi (pošli) do jakéhokoli značkového mobilního servisu (doporučuji to servisákovi vysvětlit - oco se jedná)
2. Nech si potvrdit závadu, papírově s razítkem
3. Zajdi na prodejnu t-m , ukaž jim doklad od značkovky, kde mají závadu a k tomu jím předlož odstoupení od smlouvy..
Ty budeš vědět jistě že se jedná o tuto závadu a oni ti nebudou věšet bulíky na nos .. Možná zjistíš že nic ani neměnili
Já jsem to udělal stejně u Vodnářů (O2) .
PS2. Proč se tak děje?
Když jsem pracoval pro společnost Vodafon, často sem se setkával z reklamací ale co mě zaujalo byla jedna věc, postup reklamace je dán a není nějak proti zákazníkovy a myslím si že to je tak v každé tel.firmě. Přístup zaměstnanců k reklamaci jako takové už nebyl tak jasný ...
doplněno 25.06.12 07:43:

Omlovám se za kopii, nevím jak se to stalo *vtip* Asi to je tím jak jsem zvyklí veškeré texty psát ve wordu *hi*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]