Nabídka O2 - jak ji zrušit?

Od: Datum: 02.06.12 14:02 odpovědí: 19 změna: 10.06.12 13:39
avatar

Před měsícem mě operátorka O2 přemluvila,abych využil jejich novou službu. Boužel mě přemluvila. Není to vázáno žádnou smlouvou. Je to na 6 měsíců a každý 2 týdny mně budou strhávat z kreditu 110kč s tím,že budu moct psát sms za 0,5 haléřů.

Tuto služba se mi ale vůbec nevyplatí,jelikož sms skoro vůbec nepoužívám. Máte to někdo taky? Nevíte jak to zrušit?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 02.06.12 14:38
 

Je to vázané smlouvou, i telef. souhlas je platný. Bacha na ně. Zrušit to nelze, jen si pohlídejte datum ukončení této smlouvy a žádejte o zrušení. Pokud nic nepodniknete, automaticky vám tutuo smlouvu prodlouží o další půlrok. Nejleší zaslat výpověď písemnou formou s doručenkou)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.06.12 14:52
 
avatar

Co je to za nesmysl? Ustní dohoda přece není smlouva.

Datum: 02.06.12 16:21
 
avatar

Ale je ;)

 
Datum: 02.06.12 16:30
 
avatar

To snad není pravda,to sou zmetci že to nemá obdoby.

Datum: 02.06.12 16:36
 
avatar

Jsou to zmetci, proto jsem jim dal po deseti letech sbohem...měl jsem to ale písemně, zkusil bych tam zavolat a domluvit se, případně výměnu místo sms za volné minuty.

doplněno 10.06.12 17:59:

magdon: částečně jsem si pomohl tím, že u jiného operátora jsem dostal víc minut za míň peněz. Ale to není podstatné - pokud ti některý operátor neuzná dvě reklamace a následně nechá propadnout 7500 benefit bodů, tak si myslím, že i kdyby byl o nějakou kačku levnější, nemá cenu u něho přetrvávat. Za své peníze chci služby a klidně budu operátora měnit tak dlouho, než si uvědomí, že beze mě jako zákazníka nemůže existovat.

 
Datum: 02.06.12 19:17
 
avatar

Co jste si pomohl tím sbohem? Když přejdete k jinému operátorovi, oškube Vás taky, akorát možná trochu jinak. Jediná možnost je dávat si bacha a neskočit jim na kdejakou kravinu. Nebo zahodit mobil a zrušit pevnou linku.

 
Datum: 02.06.12 19:13
 
avatar

Taky to na mě zkoušeli. Na první pohled to vypadalo lákavě, ale nakonec jsem přesvědčil já operátorku, že když posílám 20 SMS měsíčně, rozhodně se mi to nevyplatí. A oni to moc dobře vědí. Nikdo mě nenamluví, že když vědí, kolik platím za jednu SMS, tak že netuší, kolik jich měsíčně posílám.

Zrušit to asi moc nepůjde, takže si hlídejte konec toho půlroku a nedejte jim příležitost Vám tuhle smlouvu automaticky prodloužit o další půlrok.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.06.12 19:28
 
avatar

Já se vždycky nechám napálit na nějakou kravinu a odkejvnu to. Ale přitom si pokaždé říkám,že žádnou takovou blbost nepotřebuju. Tady se fakt nevyplatí být měkkej a když někdo od nich zavolá tak je rovnou poslat do prdele!

doplněno 02.06.12 19:33:

A na jakou adresu tu výpověd poslat? Apropo: co tam napsat když ani nevím jak se ten balíček jmenuje nebo co je to přesně za službu? Nikde sem na netu nic takového nenašel.

Datum: 03.06.12 12:41
 
avatar

Už jste tam zkoušel zavolat? Na ústní smlouvu stačí ústní výpověď. Myslím, že byste se domluvit mohli, popřípadě přistoupit na kompromis za výměnu na volné minuty.

 
Datum: 02.06.12 20:49
 
avatar

Neviděl bych to tak beznadějně.
Podle ...když ani nevím jak se ten balíček jmenuje... usuzuji, že jste dosud žádnou písemnou formu nové smlouvy ani neviděl. Mohl byste tedy zřejmě podat výpověď podle Občanského zákoníku - zákon č. 40/1964 Sb, §53, Odst.7. Píše se v něm:
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní. ( http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/cast1.aspx)
Informaci o aktuálně užívaném produktu Vám pravděpodobně podá operátor na zákaznické lince, popř. bývá k nalezení na informační lince hlasového automatu.
Trochu přehlednější odkaz kdy a jak lze vypovědět smlouvu: http://www.eon.cz/cs/citizen/…uva-moznosti-odstoupeni.shtml
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.06.12 21:07
 
avatar

Takže navrhujete poslat písemnou výpověd nejlépe hned? Tak zkusit to mohu no,tím nic neztratím

Datum: 02.06.12 22:07
 
avatar

Tak jednoznačné jak to vypadalo to možná nebude. Ano, zkusil bych s odvoláním na uvedený zákon odstoupit od smlouvy na nový produkt (tarif, balíček...) a požadoval návrat k předchozímu (původnímu) produktu. Možná to ale nebude možné, protože O2 ve svých všeobecných podmínkách uvádí:

12.1 Smlouva a veškeré závazkové vztahy vzniklé na základě Smlouvy a VP se řídí právní řádem České republiky. Strany se dohodly, že závazkové vztahy vzniklé na základě Smlouvy a VP se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění.

( http://www.o2.cz/_pub/93/29/95/197587_622972_Vseobecne_podminky_O2_01012012.pdf)

Otázkou tedy je, jakým zákonem se tedy řídit. Ale za pokus to možná stojí.

 
Datum: 02.06.12 22:40
 
avatar

Bože to je bordel :)

Datum: 02.06.12 22:52
 
avatar

Chtělo by to někoho, kdo má k právu blízko, aby to vyložil. Zase ale - přece nejde říct: budeme se řídit tímto zákonem a ostatními ne. Nakoukl jsem (zběžně) do znění uvedeného zákona a nějak se mi tam nepodařilo najít "dobře uchopitelnou" citaci k tomuto problému. Takže by ten OZ tak beznadějně vypadat nemusel...

 
Od: viky®
Datum: 02.06.12 22:41
 
avatar

Dobrý den. Vím, že vám nyní s telefonem neporadím, to už udělali rádci nahoře. Ale mohu vám poradit, co jsme se naučili v naší rodině. Když zazvoní telefon, ozve se nějaká společnost, nejen telefonní, ale i jiné a představí se, nečekám, až začne nabízet cokoliv, řeknu děkuji nechci, vypnu telefon. To samé děláme, když na ulici, nebo v marketu, nás někdo s úsměvem zastavuje a začne, zda máme na chvilku čas, má pro nás dárek. Jen dvě slova: Děkuji, nechci. Jdu dál. Když se naučíte tyto dvě slova, ušetříte v životě hodně peněz. Protože si musíte říkat, nikdo mi nic, zadarmo nedá. Jen můj názor.

Ohodnoceno: 3x
 

 

Od: lm®
Datum: 02.06.12 23:14
 
avatar

Přesně tak.Dala jsem Vám bodík. Děkuju,nechcia přidám ůsměv .:)

Pokud budu něco chtít , vyhledám si to sama.Mám spoudtu možností : net,prodejny,operátor...

 
Datum: 03.06.12 08:10
 
avatar

Většinou to taky tak dělám, ale když mám náladu, tak s nima trochu zalaškuju. Nedávno mi kdosi cosi chtěl nabízet (vlastně jsem se ani nedozvěděl co) a totálně jsem slečnu odrovnal pár slovy:

Ctěla bych vám nabídnout výhodný...

#0000cd">Obávám se, že mi nic nabídnout nemůžete.

Proč myslíte?

#0000cd">Protože já už všechno mám.

A.. aha... no jo... tak promiňte. Přeju hezký den.

#0000cd">Já vám též.

#0000cd">*haha*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.06.12 14:44
 
avatar

A nevíte na jakou adresu nejlépe toto "odstoupení od ústní smlouvy" poslat? Aby to bylo co nejdříve vyřízený a ne aby se ten dopis někde měsíc válel a nebo si ho měsíc přeposílali.

Datum: 10.06.12 13:39
 
avatar

Dámy a pánové,vše je naprosto jinak než jste zde psali.

Dnes mi přišla sms kde píší že za 3 dny se mě opět odečte 110kč...a na konci bylo napsáno,že pro případnou deaktivaci mám poslat kod "O2 BS110 D" na číslo 999111.

Tak sem to poslal a v zápětí mně přišla zpráva že balíček byl zrušen. :)

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.