Jak bezpečně vrátit zařízení UPC - internet?

Od: Datum: 02.05.12 17:40 odpovědí: 7 změna: 19.07.12 13:01

Dobrý den,

prosím o radu - dala jsem výpověď ze smlouvy na internet od UPC.Paní na telefonu nebyla vůbec sdílná, jelikož jsem neprojevila zájem o jejich další nabízené služby.Slyšela jsem ve svém okolí o tom, jak klienti zařízení řádně odevzdali - zaslali poštou na uvedenou adresu, nedostali potvrzení a pak od nich UPC vyžadovali velké pokuty a penále, přestože se ničeho nedopustili.

Poraďte, jak se vyvarovat problémů - co vše budou chtít vrátitb a jak to bude probíhat?

Díky moc za Vaše odpovědi.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: lujs®
Datum: 02.05.12 17:48
 
avatar

Určitě u vás byl nějakej ,,instalatér" co vám to instaloval takže domluvit si opět osobní návštěvu a nechat si písemně potvrdit převzetí .

 
Od: dt
Datum: 02.05.12 18:38
 

Internet jsme si instalovali dle instrukce sami, technik pouze přijel a předal nám zařízení.

Po ukončení smlouvy dojde k vypnutí na dálku, žádný technik nepřijde a zařízení se musí zaslat na uvedenou adresu doporučeně.Tak nevím, jestli doklad z pošty může sloužit v případě problémů jako důkaz, že jsme vše řádně předali a odevzdali?

Datum: 02.05.12 19:02
 
avatar

JO taky jsem s tím měl problém.Net jsem od nich měl přes pět roků a dle technika (instaloval modem,dal dostatek kabelu s koncovkami (táhnul jsem to přes celý byt) po půl roce co jsem přecházel na jiný tarif (pův 12hod připojení min.4x měs) na trvalé připojení, že veškeré zařízení je moje,ale smlouva byla odfláknutá a nebylo tam ohledně tohoto nic.Při ukončení,respektive oznámení požadavku o ukončení mi byla položena otázka,zda odešlu modem poštou či zda chci převzetí technikem nebo osobně .Tak jsem požadoval technika,šlo to až tak dlouho,až mi začali vyhrožovat soudem.Nakonec,po dlouhých tahanicích jsem jim to poslal za tu nejnižší možnou cenu,vyžadovali pojištění na 5000,- přičemž pův.cena byla někde kolem 1000,- a po amortizaci atd kdoví zda 200,-,,no nic,šlo to za tu nejnižší cenu ,tak abych měl doklad o odeslání! Současně i s dopisem že na toto nemají právo,ale že respektuji jejich přání s tím že další jejich námitky a přání přes mého právního zástupce.Hotovo a pak mi od nich přišlo vyjádření,že to dostali.

Kabel (koax s konektory jako u TV) mi zůstal a modem a propojovací kabel (konektory RJ-45?) jsem jim poslal v originálním balení měl jsem to založené!

doplněno 02.05.12 19:04:

Pokud chcet mít jistotu,tak to zabalte před pracovníkem pošty a nafoťte,a samozřejmě nezapomnět poslat doporučeně ,abyste měli doklad o odeslání!

 
Od: verma
Datum: 16.05.12 18:14
 

Dobrý den, modem od Upc jsem poslala poštou mam lístek o odeslání na poště mi pak vyjely že byl balíček převzatý konkrétní osobou no a ted po osmy měsících od odeslání mi přišla exekuce na 36 000 kč a nikdo se semnou nebaví

 
Datum: 18.05.12 18:06
 
avatar

Já bych řekl ,že mají smolíka,dal bych to k soudu,zejména za to převzetí konkrétní osobou! navíc za co 36000kč? Vy jste jim dlužili mimo modemu?To není od nich nic jiného než sprostáctví modem v ceně max 1000 kč?

 
Datum: 02.05.12 19:06
 
avatar

To Luis to oni nechtěj ani takto nepostupují!musíte odeslat poštou nebo osobně!

 
Od: novakjiri
Datum: 19.07.12 13:01
 

Dobrý den,
prosím o informování veřejnosti o těchto praktikách společnosti UPC Česká republika s.r.o., máte můj souhlas použít tento můj e-mail k uveřejnění v celém obsahu kdekoli.
1. Firma UPC Česká republika s.r.o. mi v poslední době účtuje 49 Kč za používání starého bezcenného modemu. S firmou UPC jsem byl dohodlý na ceně na 12 měsíců, UPC dohodu nedodržela a začala mi účtovat vyšší cenu za jejich služby.
2. Kvalita televizního signálu je v posledním měsíci velmi špatná. Denně se mi několikrát zasekne obraz i zvuk.
3. Rychlost Internetu je proměnlivá, firma nedoržuje dohodnutou rychlost internetu, i když mi účtuje plnou! cenu za jejich služby. Měření jsem prováděl na www.rychlost.cz i www.dsl.cz
Prosím informujte o nekalých praktikách firmy UPC Česká republika s.r.o. širokou veřejnost.
S pozdravem
Novák Jiří
Ústí nad Labem
novak.jiri33@centrum.cz

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.