Zdravím, máte někdo nastavenou službu Postm@n od T-mobile? Jedná se o upozornění příchozího mailu na mobilní telefon. Zarazilo mě, že po mě chtěli heslo k emailové schránce, prý je to nutné k nastavení služby. Máte někdo podobnou zkušenost?
Sice mě je naprosto jasný proč to heslo chtějí, ale nějak se mi nezdá, že by to nešlo udělat nějak jinak. Osobně nevidím sebemenší důvod dávat komukoliv heslo k emailu, nejprotivnější s tím byl Facebook. Tomu trvalo hodně dlouho než pochopil, že heslo nebude. Na Postman jsem šel tak, že jsem oživil takřka nepoužívaný email, do něj si přesměrovávám zprávy který potřebuju a tak jsem tam tedy zadal i heslo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.