Nejste přihlášen/a.
Dobry den chtel bych se zeptat mam nokii n96 prestalo mi fungovat sluchatko (kdyz telofonuju slysim strasne potichu)
Koupil jsem si novy flexi kabel ktery sem tam dal ale nezapla se mi obrazovka takze vvubec nevim co mam delat a sluchatko je v pohode a prej flexi kabel spatnej mi rekli v servisu tak jsem si koupil novej a nejde to nemate nekdo nejakou radu prosim dekuji.
Kdo Vám řekl, že je sluchátko v pohodě a vadný flexikabel?
Podle mých zkušeností při přerušení flexi přestane sluchátko fungovat úplně a neslyšíte vůbec, tedy ani potichu.
V tom servisu měli telefon rozebraný, nebo určili diagnózu od oka?
BTW: dokážu si představit "dobrou a ochotnou" radu od servisáka, který se tím připravuje o práci a výdělek...
V servisu to rozebrany meli. Sluchatko prej vadny neni ze to je pry flexikabel ale kdyz nekomu zavolam tak ze sluchatka zvuk jde ale strasne potichu. Flexi kabel mam novy a kdyz ho tam dam tak se mi nezapne display jinak vsechno funguje takze nevim co stim.
A s novým funguje i to sluchátko? Možná bych zkusil proměřit oba flexikabely (podle schématu nebo hledat rozdíly), ono "nový" vždycky neznamená "funkční"...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.