Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Chci si koupit DVD-rekordér s HDD a potřebuji poradit. Jsem laik, a proto uvítám dobře srozumitelnou a podrobnou radu. Od DVD-rekordéru očekávám, že nahraje televizní pořad na pevný disk rekordéru, nahrávku bude možné editovat (např. vystřihnout reklamy) a poté bude možné nahrávku vypálit na disk DVD, který bude možné přehrát nejen na zmíněném rekordéru, ale i na jiném běžném přehrávači. Kapacita pevného disku rekordéru nemusí být extrémně veliká, stačí běžný standard. Další funkce jsou vítány, pokud nebudou významně navyšovat cenu.