Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupě mobil přes aukro

Od: wolf* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

Jaký máte názor nebo zkušenosti s koupí mobilu přes portál Aukro?Jedná se mi o to, že mám vyhlídnutý mobil, který na aukru, stojí asi o 1000,- méně, než v běžném internetovém nebo kamenném obchodě.Cena je to lákavá, ale právě proto mě zaráží.Prodejce nabízí k mobilu 2 letou záruku, byl pořízen od českého distributora, obsah balení je v souladu s obsahem balení od certifikovaných prodejen, mobil je nepoužíván a prodejce má dobré reference od kupujících.

Ještě dodatkově bych se chtěl zeptat, jak by měla probíhat případná reklamace od koupě přes Aukro.

Předem děkuji za odpovědi

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mufii*
hodnocení

0x

Vzhledem k tomu že aukre zaručuje garanci vrácení peněz tak bych se do toho nebál jít, mobil musí splňovat vše co je uvedené v aukci, v případě že by např. prodejcova zaruka nebyla 2letá ale krtší nebo žádná mužete mobil reklamovat u aukra s tím že zboží neodpovídá popisu, Kde bych měl maximální jistotu na aukru tak by to bylo asi u prodejců Aukro+ a vzhledem ke kladným referencím bych do toho nejspíš šel. Na Aukru si také kupuji drahou elektroniku a nikdy jsem žádný problém neměl.

přečtěte si nejdřív, za jakých podmínek aukro garantuje vrácení peněz. asi se, vzhledem k tomu co jste tu napsal, budete divit...

u aukra, rozhodně, nic reklamovat nemůžete. za předmět ručí prodejce!

 

hodnocení

0x
avatar minda

Já si taky koupila mobil přes Aukro a všechno bylo v pořádku. Jestli má prodávající dobré reference, tak do toho jděte bez obav...

des*

Nakoupil a prodal jsem na Aukru mnoho a bez problémů.Každý prodejce má u svého nicku pochvaly a zápory, vybírám vždy podle toho.Levné mobily jsou skoro vždy z Číny,ale kupodivu fungují.

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Ani, i já mám zkušenosti, a jsem spokojen. Pokud jde o "renomovaného" Aukroprodejce, nebojím se. Tito prodejci rádi vyhoví případné oprávněné rekloamaci - nebudou si přece kazit dobré jméno!

Jen upřesním některé předešlé názory. reklamace se řeší přímo s prodejcem, nikoli s Aukrem! Pokud zboží zakoupíte, máte na prodejce telefon, mail, adresu - netřeba zatím obtěžovat samotné Aukro! Pouze v případě, že prodejce nereaguje na pokus o zkontaktování, je tu určitá Aukropojistka, ale zatím jsem neměl potřebu ji využít.

Aukroprodejci jsou (v mém případě) zatím i v případě problémů velmi vstřícní.

Jeden příklad za všechny: při dopravě kurýrem došlo k poškození zásilky, zjistil jsem to až po převzetí (bohužel moje chyba). Kontaktoval jsem prodejce se žádostí o zaslání poškozeného náhradního dílu s vysvětlením důvodu a požadavkem "rozumné" ceny za tento díl. Prodejce na své náklady zaslal kompletní nové zboží! *palec*

 

stirecek*
hodnocení

0x

Pokud je zboží určené pro český trh, reklamovat ho samozřejmě můžete u autorizovaného servisu. Velká většina zboží je ale určena pro evropský trh a u nás už vám ho v záruce zdarma nikdo neopraví, musíte komunikovat s prodejcem. A zboží pro EU trh nabízí čeští distributoři úplně běžně.

hop®

Stirecek: Zboží může být určeno pro český trh, ale bez originál záručáku stejně musíte reklamovat u prodejce!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]