Nejste přihlášen/a.
problém - světla svítí normálně ale jakmile zapneme jakýkoli spotřebič ( vařič, sporák, atd.) světla se rozsvítí velmi silně...v čem může být závada?
Jen tak pro zajímavost, klem vánoc strčím do zásuvky zdroj od notebooku a tma. Nebylo to poprvé, když je trochu víc zatížená síť tak kondenzátory spínaného zdroje dokáží ten jistič vyhodit. Překvapení bylo, když po nahození tma pokračovala. Vechno nasvědčovalo, ž e jistič už ani po nahození nespíná. Zavolal jsem o pomoc elektrikáře, když jsem byl upozorněn, že pouze výjezd je v ceně 1200Kč+ materiál, tak jse se musel docela držet, abych to odmítl slušně. Tak jsem rozebral jistič, našel upadlý bodovaný drátek od vybavovací cívky - plynová páječka to zachránila. Teď se třeba do mě pusťte, že jistič se opravovat nesmí, ale mohu vás ubezpečit, že vypíná jak má a navíc má cínovou tavnou pojistku :D
přesně tak - jsou věci které si šikovný člověk dokáže opravit sám pokud VÍ JAK NA TO a když neví tak se zeptá na poradně...opakuji - páni elektrikáři - nedivte se že vám fušujeme do řemesla prostě JSTE NEHORÁZNĚ DRAZÍÍÍÍÍÍÍ! Takové sumy za vaše služby je zneužívání člověka v tísni a já chápu že nechcete o své penízky přijít - proto raději než by jste poradili tak tady děláte bububu :D
BMBX, chápu důvodvy, ale raději bych obětoval těch 150Kč, za jistotu že origo je prostě origo.Nevím ale asi by se mi těžce usínalo, pač je římo zakázané opravovat pojistky a jističe...jednou nevypne když bude potřeba a průser je na světě...
doplněno 21.01.12 16:33:myslel jsem za jistič xD, pro bmbx případ..
Samozřejmě, že tam příjde nový, ale pořád vypíná spolehlivě a občas se k němu přidá i bytový, který je úplně nový a je řed ním - spím naopak klidněji než před tím .
galapetr:
nejenom, že páni elektrikáři jsou nehorázně drazí, ale už tolikrát jsem byl svědkem nehorázných zvěrstev provedených profesionálním elektrikářem, že už jim nic nesvěřím i kdyby to dělali zadarmo