Nejste přihlášen/a.
Koupila jsem si nový ruční šlehač, po třetím použití vypověděl službuReklamaci uznali dostala jsem nový výrobek
A dnes zase při zapnutí šlehla jiskřička a zase nejde. Mohu žádat o vrácení peněz s tím že s výrobkem nejsem spokojena?
Pokud nebyl koupen přes internet, tak asi ne. V kamenném obchodě máš nárok na opravu, případně výměnu, ale někde se dá domluvit i vrácení peněz. Já osobně bych při nákupu viděl dvě možnosti. Buď koupit kvalitní, za několikanásobnou cenu, pak ho můžu koupit kdekoli. Anebo nějaký obyčejný levný a pak bych ho kupoval v Lídlu nebo nějakém obchodním řetězci, kde mi během záruční doby automaticky vrátí peníze.
Teď už nepomůže ani internet, to jde jen do 14-ti dnů po koupi.
Pokud nebude prodejce ochotný vrátit peníze (a to zatím nemusí), tak jedině znovu reklamovat a doufat, že se pokazí znovu. Pak můžete žádat peníze zpět. Ale to jen za předpokladu, že to bude potřetí stejná vada.
Koupila jsem v kameném obchodě naši značku "ETA" a jsem zklamaná.Ten původní jsem používala 12 let.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.