Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Filmy MKV 3D

Od: sakal3* odpovědí: 1 změna:
Tak jsem se taky přihlásil páč budu mít taky pár otázek.Zaujalo mně hlavně odpověd (starší už uzavřená)od Klusik 22.08.11 na tu otázku od Alois®
,,,,,,Vykašlete se na konvertování moderního MKV do prastarého AVI a jak tu radí, jen nainstalujte VLC a potřebné kodeky
doplněno 23.08.11 19:28:
To víte, to je rozdíl mezi DVD playery za 1000 a 10 000 Teď to nemyslím urážlivě, prostě fakticky Dokud se budou ale protlačovat staré formáty, nikam se neposuneme...,,,,,,,,,,,,
S tím musím plně souhlasit,,prastaré AVI" a ,,nikam se neposuneme" vím o čem píše i když nejsem žádnej odborník a neměl jsem ty starosti ,ale odešla mi televize tak jsem si pořídil novou i s dobou LED 3D a automaticky HD Blue ray přehrávač,a tím i nové možnosti ale i starosti,pálení DVD atd je už za mnou a je to i zbytečné.nové možnosti s Flashdiskem aspon 8 a více z Exter.zdrojů,a při cenách DVD Blue ray HD 3D atd ,propojení s PC a Internet. s vnitřní kapacitou PC a v přehrávači už ani není potřebné mít Externí pamět.Z ninima třebe ten stolní přehrávač jak psal Alois dostat maximum je takové ,nevim vidět to za každou cenu i bez té kvality a zážitku (3D) je to o tom vidět to tak jak to má být.Tak ted k věci kdo mi může napsat a pomoc s tím jak nejdostupněji se dostat k filmum 3D MKV ,nejlepší jsou ty dva filmy vedle sebe nebo nad sebou,na Ulož to toho moc není a stahování 8-12 GB po částech je zdlouhavé a pak se v tom pitvat.poradtě nebo nějakou zkušenost s Díky.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

naihonn*
hodnocení

2x

Jinak než po částech se něco tak velkého stáhnout nedá, leda z torrentů, ale to bývá problém u něčeho staršího, kde rychle není od koho stahovat. Ale i po částech to v zásadě není problém, jen je potřeba si u té konkrétní stahovací služby pořídit neomezený účet a pak stahování po částech není až takový rozdíl jako vcelku.

*frajer*

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: