Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,zdravím všechny.Chtěla bych se poradit ohledně ukončení smluvního vztahu s (o2)
Jak správně podat výpověd abych nemusela do pobočky a byla uznána?Máte někdo zkušenost?Poraďte prosím děkuji předem za odpověd.
Když jsem rušil linku, obdržel jsem od O2 tento email s postupem:
Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - zrušení služby
Dobrý den,
dle naší telefonické dohody zasílám informace o zrušení linky
Volnou formou dopisu prosím zašlete žádost na adresu :
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
P.O.Box 10
656 10 Brno
V žádosti uveďte, že žádáte o zrušení telefonní linky, o jaké telefonní číslo se jedná, na koho je linka evidována, Vaše referenční číslo z vyúčtování a Váš podpis + kontakt na Vás např. číslo na mob. telefon
Linka bude zrušena s jednoměsíční výpovědní lhůtou.
S pozdravem Jiří Remta
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.