Nejste přihlášen/a.
Ahojte. Ráda bych si koupila foťák, ale jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak budu ráda za jakoukoli radu. Cena tak do 4 tis., nemusí být nic extra, nejsem žádná velká fotografka. Spokojím se s nějakou průměrnou kvalitou, na příležitostné focení - výlety, osoby, sport, atd. Moc děkuju za tipy
Koupí takovéhoto foťáku rozhodně chybu neuděláte:
Dostatečně široké ohnisko na začátku zoomu, vysoké ISO na focení za špatných světelných podmínek bez blesku, vynikající možnosti pro paromatické snímky, lehoučký - pro vás přímo ideální .
Většinou nedoporučuji nic konkrétního, ale Olympus, Nikon, Canon, Casio, Kodak - nejsou vůbec uživatelsky přívětivé
doplněno 11.12.11 00:07:A ve vašem cenovém limitu 4000Kč dost vychytaný foťák:
pro laika cokoli v ceně kolem 2000, jsou ilevnější kolem 1500, ani ty nejsou k zahození. Pozor na velké dysplaye v kombinaci s malou kapacitou baterie = rychlejší vybití. Pro nenáročného uživatele bych bral menší display cca kolem 2.2 palců.Nekupuje zbytečně moc Mpix elů, je to na nic - bohatě stačí do 10-ti! Ne každý zatracuje klasocké dobíjecí tužkové baterieprotože můžete mít v brašničce náhradní, které vyměníte a fotíte dál. Některé baterie li-ion zvláště v zimě rychle vybíjejí, ale i náhradní můžete mít ssebou.
Měl jsem řadu fotoaparátů.Poslední Olympus mju 700.Foťák do kapsičky u vesty,výborná kvalita ,především krajinek za slušných světelných poměrů.Foto dětí a rodiny detaily kytek.Fotil jsem na cestách,a především je vybaven videem s kvalitním zvukem.Nešikovně jsemj po letech rozbil display.Koupil jsem Olympus zrcadlovku.Ta mě už tak neuspokojuje,je na tahání moc velká,i když obraz je lepší.A nemůže točit video.-
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.