Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký foťák na obyčejné focení?

Od: evikno* odpovědí: 10 změna:

Ahojte. Ráda bych si koupila foťák, ale jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak budu ráda za jakoukoli radu. Cena tak do 4 tis., nemusí být nic extra, nejsem žádná velká fotografka. Spokojím se s nějakou průměrnou kvalitou, na příležitostné focení - výlety, osoby, sport, atd. Moc děkuju za tipy :)

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Koupí takovéhoto foťáku rozhodně chybu neuděláte:

alza.cz/...

Dostatečně široké ohnisko na začátku zoomu, vysoké ISO na focení za špatných světelných podmínek bez blesku, vynikající možnosti pro paromatické snímky, lehoučký - pro vás přímo ideální ;).

Většinou nedoporučuji nic konkrétního, ale Olympus, Nikon, Canon, Casio, Kodak - nejsou vůbec uživatelsky přívětivé

doplněno 11.12.11 00:07:

A ve vašem cenovém limitu 4000Kč dost vychytaný foťák:

alza.cz/...

mikikus*
hodnocení

0x

Za mě CANON, pokud nový, tak asi

datart.cz/...

datart.cz/...

zasada výběru fotoaparát

1. neřídit se rozlišením snímaše (10 Mpx)

2. Olympusy mají drahé speciální karty

3. lepší Li+on akumulátor, než tuškové baterky!

Více vnitřní poštou.

dando001*
hodnocení

0x
font-family:"Arial","sans-serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:CS"> No pokud vám stačí foták na dovolený a sport tak bych doporučil panasonic Lumix dmc-ls60 sice to není to nejnovější nějaký roky by sme mu nastřádaly ale ostření se nastavuje automaticky a krom toho možnost ostření manualně foták ostří rychle fotky jsou kvalitní a dají se s ním pořídit krásné fotky mezi tady těma fotákama i některé dnešní by bez problému smetl jelikož je to starší kousek tak ceny jsou kolem 2000 (cca) kvalita vysoká cena za tento foták přijatelná a ještě už hodně krát spadl na zem to je pořád na zemi a nic trochu poškrábanej spodek (plast nejde to ani vidět) a pořád jede bez problému velmi dobrý foták. na takové to focení bohatě stačí.

stirecek*