Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nevíte někdo jak je to se zárukou zboží? Když reklamuji jakýkoliv výrobek týkající se od elektroniky po oblečení, musím jej zaslat prodejci v originální krabici nebo to není podmínkou?
Předem děkuji
Popravdě řečeno,je to jen lepší.Origo krabice jsou přizpůsobeny na špatné zacházení ze strany pošt 89.29.51.254/... zákon na to není.
doplněno 10.12.11 10:26:
Někteří prodejci se ale jistí tím, že povinnost použít originální obal při vrácení zboží nebo reklamaci uvedou do kupní smlouvy. Na to pozor!
Nemají na to právo. Odporuje to zákonu a tudíž je kupní smlouva minimálně v této části(pokud ne celá) neplatná.
Já ale netvrdím že na to mají nebo nemají právo. Jen na to upozorňuji, že v těchto případech pak může dojít k problémům a komplikacím. Obchodník vám třeba zboží v takovém případě na reklamaci bez origo obalu nevezme a to vaše právo je pak v takové konkrétní situaci k čemu?
Pak je treba se obratit na ceskou obchodni inspekci.
Prodejci si vubec zkouseji delat z lidi blbce. bohuzel jim to casto vychazi.
Nevěřte na duchy, než krabice vyhodíte, tak se ještě zeptejte. Ušetříte si nervy. Jen rada. Vyhodit se dá, vždy všechno, zpět už vzít ne.
WORLD - Černý Most, trvá na vrácení zboží v původním balení při reklamaci. Reklamace LED monitoru. Bez krabice nám reklamaci nevzali. Museli jsme pro krabici jet 150 km. Pak to šlo bez problému.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.