Nejste přihlášen/a.
mam autozesilovač 2000W a potřeboval bych poradit: po připojení na trafo 12V DC se okamžitě rozsvítí červená kontrolka(ochrana). Může to být tím, že jej mám připojenej na trafo místo na autobaterku? Zdroj mám zapojenej dobře
No samozřejmě je nutné zesilovač připojit k stabilizovanému zdroji SS napětí.Pro 2000 W to bude transformátor aspoň 100 kg těžký.Diody v usměrňovači při 12 V budou potřebovat chladič asi 1 m2.Proud,který bude zesilovač odebírat je skoro 200A.To je podle nesmyslných údajů.které jsi udal.
JABRAKA
1) vyrobci (zvlaste pak levnych zesilovacu do 10000) radi pisou uplne nesmyslne vykony, ktere berou snad nekde ze špíny za nehtama u palce nohy. 2kW je opravdu nepravdivý údaj.
2) resit zdroj jen trafem muze byt dnes uz trochu staromilske - ovsem poctive - reseni. Nezapominat, ze existuji i spinane zdroje, ktere snizuji hmotnost i o 60% ... (a zvysuji ucinnost)
3) vetsinou cokoli z auta pichnout pres obycejny zdroj konci bud neuspechem, nebo smrti toho zarizeni z auta. Jednoduse to neni staveno na jakykoliv jiny provoz nez provoz z akumulatoru.
4) doporucuji budto podat dotaz na specializovaneisi (bastlirske) forum a zdroj si primo postavit, a nebo lepe koupit primo zdroj na autozarizeni - třeba : ascartuning.cz/...
5) pokud chces zesilovac na doma, pak doporucuji poridit si primo zesilovac na doma a nepouzivat ten z auta - levne číny koupíš už od 2000, dražší výkonnější číny pak kolem 10000, a když budeš chtít něco na co se můžeš spolehnout, připrav si cca 30000 (za to poridis cca 1000W at 8ohm)
snad ti ma rada pomohla
Ten zdroj co tady inzeruje "djorthodox" by neutáhl ani autonabíječku pro notebook . To, že zkoušení autopříslušenství na nevhodném 12V zdroji může zařízení poškodit? Ani náhodou, spíš poškodí ten zdroj, pokud není dost výkonný. Spíš by nám měl e98 prozradit na jakém zdroji to testuje, že se rozvěcí ochrana je sice hezké, ale pozapoměl nám sdělit, při jakém proudu se zdroj začne chránit
.
Nenašiel som ho na internete,asi som malo hladal.No dal by bsa trochu nodhadnut vykon toho zosilovača,podla poistky,ktora je na druhej fotke.Neda sa prečitat hodnota.Ale aj tak zdroj musi byt schopny dat minimalne tolko amper (taky prud) kolko je na poistke.No a potom už možeš určit či je vadny zosilovač alebo zdroj.Ved ho skus pripojit na dobru bateriu a hned uvidiš v čom je chyba.
no to nemá štávu,zaprví to chce od baterie,pak pořádný kabel použit na připojení 8-10mm průřez,koupiš v obchodě s audio nebo v tuning prodejně,a osadil bych ještě kapacitorem,jinak na plus na ten kabel vsadit pojistku,každé radio by mělo mít ovládací napětí kteréé ti sepne relé na zesilovači a tím ho nahodí.ten kapacitor vyrovnává výkyvy baterie a chrání jí je to kondenzátor,je to tak 10 let co jsem se zabral do tuningu,ono udělat pěknou hudbu je docela kumšt,jinak neboj vím o čem mluvím byl jsem na srazech a učastnil jsem se na měření akustického tlaku ,to byly časyto byl tuning o něčem jiném jak dnes hlavně to chování na něm.tak že pokud to chceš mít tak jak má být tak hlavně přívod,dostatečný,pojistit to pojistkou,pořádné stíněné kabeli z radia stíněné ,a použil bych kapacitor aspon 1farad,teda jde o to jaký máš zesik,já mam sonku 500wa a hraje to že skáče střecha,na akustáku mě naměřili 135db
jinak ten udaj 2000w ber hodně s rezervou,vidím co dokáže 500,a pokud bys měl 2000w a zapojil to tak jak má byt a osadil patřičnou aparaturou tak ti to vyklepe okna.jednou ukazovali na srazu co dokáže reklamě aparatrura 3000w měřenej tlak přes 170 a možná víc okna šla do hajzlu a auto se klepalo že se rozsype,jinak nevím.měřil nám to db drag
ta pojistka tam je kdyby se ti něco stalo s kabelem mezi zesíkem a baterkou,je na plusu,jinak upřímě jsem nikdy neviděl žádný adapter na nabíjení ale napojení na přímo k baterce,zesik se zapíná sám podle rádia měl by mit spínací relé a to ovládá kabel od rádia,jinak těch 2000w je dobrej vtip,
Ale nič nepišeš či ten zosik ide na bateriu.Inakšie ten zosilovač nešiel ani okolo 2000W (15A poistka a 2000W?)
nepocitaj ze to ma ozaj 2000 Watov...
P.M.P.O je zlodejina a drzost predajcov,len aby predali...ked si to vydelis 12-stimy,dostanes hudobny vykon...cca to tvoje ked ma 4 kanali je to 4x50 alebo ked zapojis iba dva ma to 2x100... ked sa mylim,tak ma opravte
ked sa ti vypina,mozno to bude chciet opravu...
Juj, stačí si prostě jen trošku započítat, kdyby to měl být stálý výkon, což nebude, tak by teklo přes 160 A! To je tak dobré na svářečku!
přesně takovej výkon je u zesiku ale tak digitálu a ten už je i chlazenej protože tam jsou takový proudy a teploty,a hlavně nějaký napájení přes ravo jsem nikdy neviděl,osobně mám pletený kabel,měd má pruřez 1cm,a ještě vsazenej kapacitor 2f aby to neodsrávala baterka,ono se taky muže stát že až se to jednou ohulí tak auto chytne,rotože slabej kábl se tak zahřeje že na něm neudržíš ruku. to vidím tak na max 400w nebo 4x50,sám mám sonku a když jede na 2*250+300wsubík tak to je akorát
Ještě se chci zeptat, jestli někdo nevíte, k čemu slouží ten konektor vedle těch cinch vstupů. Je vidět na té 3. fotce jak jsem minule posílal.
Díky
to je jak zapojit zesilovač přímo na výstupy k reproduktorům pro ty, kteří nemají na rádiu linkový výstup a na zesilovači možnost připojení high input.
doplněno 29.11.11 21:10:tebe zajímá zapojení přes cinc,propojíš kabelem autorádio a zesík,máš tam jak koukám 2x2,připojíš +a-,pak spínací proud od radia,a připojíš 2x repro,na víc nevidím vývod,tot vše,max tam vložit vyhybku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.