Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží z e-shopu

Od: honzas1® odpovědí: 11 změna:

dobrý den... prosím vás, jak je to s vracenim zboží do 14 dnu bez udani duvodu? kámoška je nespokojená s funkčnosti telefonu a chce využít právě toto právo...ale v obchodě ji řekli že to pošlou na exprtizu a do měsíce se rozhodnou jestli vrati peníze.. což je snad normální reklamace, ne? ten mobil neni nijak poškozen jen hapruje dualita sim... má s tím někdo zkušenosti? jsou u toho nějaké podmínky při tom vrácení do 14 dnů? děkuji...

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

pokud nahlasila ze to cypuje tak banan a jde to normal na zaruku. vratit se to musi bez poskozeni , v puvodnim obalu do 14dnu

hodnocení

no pravěže on ten telefon neni vubec nijak poškozeny.. ale když se tam strčí 2 sim tak se da na obě dve dovolat normalně.. třeba to funguje pu dne a pak to začne blbnout.. třeba je na jedne nedostupna, nenajde to signal a tak.. na netu jsem se dočetl že to tak děla vice lidem a že to je někdy snad i mistem... .. jsme to davali do jine prodejny .. a tomu typkovi to zrovna normalně fungovalo... takže i s tou zarukou by to nemuselo projit

 

bilytygr*
hodnocení

0x

*slunce*No je to normální reklamace.To by měli pochopit.

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Kamarádka zřejmě zboží nevrací, ale reklamuje. Což je rozdíl.

hodnocení

ona ho reklamovat nechce... chce ho vrátit.. neni s nim spokojena.. to je rozdíl.. s tím už tam i šla že to chce vrátit v té lhutě... že s tim není spokojená..

Šla? Vrácení zboží bez udání důvodu se v tomto případě uplatňuje jen u e-shopů, tam se nechodí, tam se posílá :)

hodnocení

ano ale pokud jistě dobře víte tak některé obchody mají i své e-shopy...a vy si přijdete to zboží vyzvednout do prodejny... nebo maji jen místa k vyzvednutí např alza...

majsterjoe*

Pochoitelne ma pravo, jenze to se pak nesmela pri vraceni chlubit ze nejde to a nebo ono. Proste to mela vratit bez udani duvodu. I tak maji pravo na vyzkouseni, jestli je telefon v poradku.

 

hodnocení

0x
avatar pepr

Zabalit, poslat na adresu e-shopu s průvodní dopisem, kde bude napsáno:

Věc: Odstoupení od smlouvy.

Využívám svého zákonného práva na odstoupení od smlovy v souladu s § 57 odst. 1 zákona č. 40/1964, občanský zákoník. (Teoreticky stačí toto)

Můžete k tomu ještě přidat:

Zasílám vám zpět zboží v originálním balení a zároveň žádám o poukázání zaplacené ceny ve prospěch mého bankovního účtu č. xxxxxxxx/xxxx, a to v zákonné lhůtě 30 dnů.

Jestli nemáte účet napište "poštovní poukázkou na mé jméno".

Samozřejmě dát tomu příslušnou slušnou formu, adresu, oslovení, nakonec pozdrav atd.

Místo poslání to může vše předat, tam kde si ten tel vyzvedla, ovšem nevím jak pobíhalo předešlé jednání, aby jí nenaúčtovali opotřebení telefonu. Vím psala jste, že není tel. nijak poškozený, ale ...

 

iz*
hodnocení

0x

Kamarádka si měla rozmyslet, jestli chce zboží vrátit bez udání důvodu nebo proto, že s ním není spokojena.

Druhý případ je reklamace, k jejímuž vyřízení je stanoverna lhůta 30 dnů. Jestli kamarádka v e-shopu řekla, že s telefonem není spokojena, nejde o odstoupení od smlouvy, nýbrž o reklamaci.

 

buss
hodnocení

0x

Kamoška si měla přečíst OZ, spotřebitelské smloouvy, když šla skrzeva nefunkčnost, tak ho reklamovala, ne? Kdyby odstoupila od smlouvy, tak ho prostě vrátí v dané lhůtě. Ovšem i při reklamaci nelze přijít a prohlásit jen reklamuji!
Právní, finanční vědomí obyvatel je ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]