Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nová varná konvice má horké držadlo

Od: sandra545* odpovědí: 10 změna:

Dobrý dem, chtěla bych poprosit o radu.

Koupila jsem dceři novou varnou konvici za cca 1498,-Kč a při vyzkoušení doma, jsem zjistila, že držadlo konvice je po zapnutí, silně rozpálené.

Kontaktovala jsem okamžitě prodejce a chtěla konvici vyměnit za jinou, ale prodávajícím mi bylo řečeno, že se jedná o zcela běžnou věc! Moc se mi to nezdá:(

Varných konvic jsem měla již několik, ale tato má skutečně držadlo velmi rozpálené. Poradí mi někdo , co s tím, když prodejce uvádí, že se jedná o běžnou věc a není to prý žádná vada!

Předem děkuji za jakoukoliv radu

Sandra

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lucies*
hodnocení

4x

Pokud Vám to prodejce jen řekl, tak se nenechte odbýt a nechejte ji reklamovat. Pokud ji prodejce odmítne vzít do reklamace, tak to zkuste přes autorizovaný servis (za takovou cenu určitě není konvice noname značky). Ale k reklamaci se má vyjádřit výrobce, ne prodejce. Já osobně jsem nikdy neměla žádnou varnou konvici, které by se rozpalovalo ucho a myslím si, že rozpálené ucho není běžná věc.

buss

Vážená, mýlíte se, "reklamuje" se u prodejce, přečtěte si ObčZ. Vzah nezvnikl s výrobcem, přepravcem...Ale jestli chcete, pište výrobci do čajny.

lucies*

Bussi, ta věta, že se má vyjádřit výrobce byla myšlena tak, že k reklamaci dostanete vyjádření ze servisu, kam výrobek zašle prodejce, respektive prodejce se vyjádří na základě vyjádření výrobce (servisu).

 

ladinpraha*
hodnocení

4x

Odnesl bych ji do obchodu a řekl jim, že pokud si ji nevezmou zpět oni, tak ČOI si ji určitě ráda vezme.

 

hodnocení

3x

Rozpálené ucho bych považoval jako vážnou závadu u jakékoliv konvice :).

 

hankauk*
hodnocení

0x

Kdo je výrobcem? Přeptala bych se u něj a pak bych šla konvici vrátit. Aspoň to pak prodejci můžete "omlátit" o hlavu. Konvice by neměla mít rozpálené držadlo ani omylem. To se vymyká bezpečnosti výrobku.*bzum*

 

petula00*
hodnocení

0x

Odnést do obchodu a trvat na odeslání do servisu a nebo na výměně na místě.Nepodnikat žádné kroky na vlastní pěst u výrobce a nebo servisu.V obchodě vám musí dát doklad o převzetí výrobku na opravu.V dnešní době kdy se prodejci chcou zbavovat odpovědnosti je potřeba mít vše zdokumentované.

lucies*

Já jsem kdysi reklamovala telefon a v obchodě trvala reklamace 30 dní. Když jsemjej tam šla podruhé, tak mi poradili, ať s ním zajdu do autorizovaného servisu, že tam mi ho taky bezplatně opraví, jen to bude za kratší dobu. A opravdu - nic jsem neplatila a telefon jsem měla zpět do týdne. Takže u reklamace v autorizovaném servisu bych problém neviděla.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Velmi rozpálené držadlo je pojem zcela nedostatečný,já třeba mám citlivost na teplotu velmi malou a udržím 80 st C v ruce po 10 sek.Moje žena neudrží ani 65 stC 3 sek.Bylo by potřeba kontaktním teploměrem teplotu držadla ihned po svaření obsahu konvice změřit a ta by neměla přesáhnout 60 st C.Tato teplota je pokládána za bezpečnou proti spáleninám.Teprve pak by připadla možnost reklamace.

JABRAKA

Kolem 60st C je teplota braná jako hranice kdy je vnímána jako bolest, proč by měl mít člověk (pokud není masochista) doma zařízení, jehož používání mu způsobuje utrpení *smich*?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]