Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Uplatnění reklamace

Od: miamia* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak je to se zárukou.

23.4.09 jsme si koupily lednici. 26.4.10 jsme nahlásily poruchu. a 12.5.10 byla porucha odstraněna,tehdy byl vyměněn elektronický modul,zajímá mě jestly mi musí na vyměněný díl dát záruku,dnes je tomu po záruce od zakoupení lednice a rok a tři měsíce od vyměny modulu a modul opět odešel

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss
hodnocení

2x

O dobu opravy se vám záruční doba prodloužila. Jak je to přesně řeší OBčZ v Odpovědost za vady prodané věci, u vyměněné součástky běží samostatná záruční doba. Prodávající ji může prodloužit. Pochopitelně je třeba mít doklad.

miamia*
hodnocení

Takže když mi vyměnily modul 12.5.10 mám na něj ještě záruku

ladinpraha*

Pokud máš na modul dodací list s uvedenou zárukou 2 roky, pak ano.

miamia*
hodnocení

mám k tomu protokol o opravě a že to vyměnily

 

hodnocení

0x
avatar spider

V případě výměny dílu v záruční době se záruka na celé zboží prodlužuje o dobu kterou byl výrobek v reklamaci. Ve vašem případě o necelé tři týdny.

Ještě doplním Spidera...

Pokud by se stejná závada opakovala 3x, pak máte nárok na vrácení peněz.

Pokud by nestejná závada byla na výrobku 4x, pak máte také nárok na vrácení peněz.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]