Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nakupování na mall.cz

Od: jibena* odpovědí: 7 změna:

Tak jsem vyzkoušel koupit přes tento e-shop ruční šlehač.Pak jsem zjistil,že v porovnání cen se najdou i levnější-samozřejmě šlo o stejný výrobek.Chtěl jsem objednávku zrušit,ale dostal jsem oznámení,že budu zařazen do"Registru nespolehlivých zákazníků e-schopů" a že žádné rušení se konat nebude.

Pokud někdo máte zkušenosti s tímto tzv. "registrem" byl bych rád.Pro mě to bylo "novum" a připadal jsem si,jako dotěrný hmyz,kterého se rozhodli zneškodnit jakýmsi zaregistrováním.Myslím si totiž,že tento registr vůbec neexistuje.Příště budu pečlivější při srovnávání prodejců a cen.Ale ten"registr" mně leží v hlavě...Díky a zdravím!*bzum*

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

4x

Jestli registr existuje, nevím. Ale je to pravděpodobné. Já osobně, kdybych si něco objednal a pak se snažil objednávku zrušit, tak bych si připadal jako ... Logické je si nejprve důkladně rozmyslet co a od koho chci koupit a pak teprve objednat. V každém případě rušit objednávku jenom proto, že to pak jinde objevím levnější, mi připadá značně neseriózní. Ale to je jen můj názor.

 

petula00*
hodnocení

1x

Ano souhlasím s přespěvately přede mnou.Něco jiného je např.Neckerman kde je běžné že se objednané zboží vrací ať už kvůli velikosti ale vrátí peníze i v případě,že jsem si koupi rozmyslel.Jednou jsem to využil.Ale dělat to často by asi nebylo to pravé.Nakupuji tam dost často.Bez problémů.

zdemour*
Přece není problém si cenu ověřit ještě před objednávkou, nejlépe na heurece, kde se zároveň podívám na hodnocení eshopu, já osobně nehledám vždy nejlevnější nabídku, ale přihlížím hlavně k hodnocení eshopu zákazníky. Právě i proto nakupuji na mall.cz dost často a jsem po všech stránkách spokojený.

 

lidus*
hodnocení

1x

Stornovat objednávku nejen na Mallu ale v každém e schopu mi nečiní problémy a ještě mi nikdy nikdo nevyhrožoval.

chyba bude na vašem "přijímaci" zákazník má právo objednávku stornovat, a zatím se s tím nikdy neměl problém. Hlavně kolem Vánoc seto stává, kdy se nakupují dárky narychlo. Storno je nejlepší po telefonu zavolat operátorovi, jenž Vám pošle následně e-mail o stonu. Stornování je naprosto v pohodě pokud výrobek není již v expedici.

 

mat*
hodnocení

0x

ONO - vždy se najde něco levnějšího... otázka je zda i daný internetový obchod je spolehlivý .
s MALLem jsem byl vždy spokojen... ono v dnešní době kdy si lidé zboží z e-shopů spíše půjčují, to asi nebude žádný med, tak se majitelé e-shopů prostě brání... TÍM PÁDEM odpověd zní ANO - REGISTR EXISTUJE. Více zde: nespolehlivizakaznici.cz/...

 

zkrat*
hodnocení

0x

Oznamte jim, že je zařadíte do "registru nespolehlivých a zákony nedodržujících e-shopů". Objednávku si můžete kdykoli rozmyslet a stornovat (a od e-shopu, který to nechce umožnit, bych se držel co možná nejdál) - ale na druhou stranu musíte počítat s tím, že po vás e-shop může (a bude) chtít, abyste uhradil náklady, které mu vyřizováním vaší objednávky vznikly. A ty náklady mohou být i dost vysoké. Takže objednat si například na zakázku individuálně upravenou věc a pak říct: "sorry, to byl vtip..." není ten nejlepší nápad. Na správné řešení jste přišel už sám - porovnávat ceny (a spolehlivost) e-shopů před nákupem. Jinak Mall.cz sice není nejlevnější, ale patřil k těm spolehlivějším e-shopům, takže vyhrožování nějakým registrem jako reakce na normální storno objednávky se mi jeví jako nepříjemné překvapení...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]