Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak fotit u umělého osvětlení

Od: patrikus® odpovědí: 12 změna:

Zdravím, udělali jsme si takové domácí fotostudio, natáhli halogeny, vytvořili pozadí e si vyfotíme toho naeho prcka, ale bohuel větina fotek je rozmazaných, ikdy mám clonu na největí číslo, závěrku kdy hodím na 1/30 tak jsou fotky skoro černé, jsem začátečník, tak budu moc rád za radu co dělám blbě, děkuji

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Bohuzel se zde projevil ten fakt, ze sebedrazsi fotoaparat neudela bez dobreho fotografa dobrou fotografii.Nejen ze nemate ani ty nejobycejnejsi zaklady fotografovani, ale bohuzel ani sviceni sceny.Zkuste nejdrive precist par knih ci clanku o fotografovani, a hned nasledne o nasviceni sceny, ci zableskovych rezimech atd.I kdyz se Vam podari udelat nerozmazanou fotografii, tak mate velmi ostre a rusive stiny za prckem..i to je treba odstranit.Lepe to jde udelat i se systemovym bleskem.., pokud ho umite pouzivat.Opravdu zacnete od zakladu...vyplati se to.
hodnocení

Děkuji za názor, jak jsem se již zmínila jsem začátečník, takže z výše vložených příspěvků budu ráda čerpat .

filipobr

Zkuste mrkntou na tipyjakfotit.cz/... . Napsal jsem článek, který by Vám mohl pomoci. Přeji hodně úspěchů. Filip

mowla*
hodnocení

0x

Clonu musí dát na nejmení číslo (nejmení moné)...

Závěrka na 1/30 je - pravděpodobně, moc dlouhý čas - "prcek" se ti hejbne, zkus aspoň 1/60 (raději jetě méně) - alenetuím čím a na co fotí, to u pak experimentuj...

;)

14.01.13 18:23
hodnocení

děkuji:)

hm*
hodnocení

0x

Jak píe @mowla , asi máte dlouhý čas.

Jsou ty fotky "měkce rozpitě" rozmazané celé, tzn. i nábytek apod., nebo je prcek "rozhýbaný" (tzn. je třeba rozmazaná ruka, se kterou pohyboval), nebo máte fotky tzv. strené (ve na fotce je přetaené jedním směrem)?

Polote vedle prcka třeba hračku tak, aby si s ní nehrál. Kdy bude hračka ostrá a prcek rozpohybovaný, musíte zkrátit čas (a ubrat clonu, jinak bude jen tma).