Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nefunguje video na televizi

Od: jaja28* odpovědí: 7 změna:

Zdravím všechny.

Mám prosím dotaz týkající se zobrazování videí z SD karty u televize Panasonic TX-P37X20E. Když si nějaká videa nahraji na PC a následně pak stáhnu přes čtečku z PC na SD kartu, tak po nainstalování SD karty v televizi se žádné video nezobrazí a pouze se objeví text sdělení, že žádný soubor pro přehrání videa neexistuje. Pokud na SD kartu nahraji fotky, tak ty se na televizi objeví. Ještě dodatek - ta videa mají příponu avi. a nebo MPEG.Jsem naprosto nezkušený amatér - spíše jen takový uživatel moderní techniky a tak si s tím nevím vůbec rady.*zed* Mohl by mi někdo z vás pomoci dost polopatickou radou? Děkuji předem. *modla*

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

S největší pravděpodobností nemá televizor podporu pro přehrávání videí v tomto formátu. Co vše dokáže přehrát najdeš v návodu k TV.

jaja28*
hodnocení

Spider- já to v tom návodu už hledala, ale ne a ne to tam najít. A jaké jsou jiné možnosti formátu? Já ještě ke stažení jiné video než tyto dva formáty co jsem psala, ještě neviděla.

Je to na straně 61. Návod ke stažení je zde:

tv.sk.diplotop.com/...

Foto: JPEG, Video: MPEG2, AVCHD

jaja28*
hodnocení

Spider ty jsi zlatíčko. Díky moc *dril* Ještě takový laický dotaz - ta videa a nebo filmy co mám v tom formátu avi asi nejdou nijak převést na ty formáty MPEG2, AVCHD, že? Já jsem totiž takovýto formát u videí ke stažení ještě nikde neviděla. *sok*

Zkus programy jao MediCoder, XMedia Recode či VirtualDUB:

stahuj.centrum.cz/...

stahuj.centrum.cz/...

stahuj.centrum.cz/...

Jiank to zvládají placené programy jako Adobe Premiere, SONY Vegas, Pinnacle Studio.

doplněno 21.07.11 21:23:

Do AVCHD pak s podporou dalších programů konvertuje i AVCHD Coder:

stahuj.centrum.cz/...

jaja28*
hodnocení

hodnocení

0x

Myslim, že nejšikovnější je Format Factory...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: